בתשובה לאיתי כוחיי, 04/07/09 21:00
טענת הגזענות היא מסיח שנוח להתלות בו 515232
מה שחמור במקרה הזה אינו עניין הגזענות. מה שחמור במקרה הזה הוא ששופט נמנע מלהרשיע נאשם על סמך הקשרים שיש לאביו עם ממסד הרבנות הספרדית והשלטון, וכדי לאפשר לנאשם להצטרף אליה, וכן שעל מנת לאפשר זאת, הוא ביצע עבודה של פרקליט הגנה בנסיון ללחוץ על המתלוננת לסלוח לנאשם בתהליך גישור כפוי, והיה צריך ליותר משלוש-מאות עמודי תירוצים על מנת להצדיק זאת.
שום נפנוף באלפי פסקי דין אחרים שלו לא ישנה את העובדה הפשוטה הזאת.
טענת הגזענות היא מסיח שנוח להתלות בו 515245
א. אין לך שום הוכחה לכך שההמנעות מההרשעה נובעת מקשרי אביו עם מוסדות השלטון.

ב. מובא פה מקרה אחר בו מחליט השופט לא להרשיע נערים ערבים שאין להם שום קשר למוסדות השלטון.

הבאת המקרה רלבנטית ועוד איך, כי כל הטענה הזו של ''נשיאת פנים'' מבוססת על עדויות נסיבתיות - לנאשם יש קשרים, מכאן שהשופט החליט את מה שהחליט בגלל שלנאשם יש קשרים, זו בברור לא טענה לוגית, ואם רואים מקרה אחר בו השופט מחליט החלטה דומה, כרעי התרנגולת של הטענה מתמוטטים לגמרי.

ג. לעניין סליחת הנפגעת אין קשר מהותי לגזר הדין, לפי הקריאה שלי בפסק הדין עיקר החשיבות שהשופט דרורי נותן לתהליך הגישור (אגב, תהליך מקובל מאוד), היא רצונו בהסרת החשד הגזעני מעל למעשה.

הרי לפי חוקי מדינת ישראל אין לנפגעת שום מקום בתהליך פלילי חוץ מהעדות, סליחתה לא משנה דבר.
טענת הגזענות היא מסיח שנוח להתלות בו 515251
''הרי לפי חוקי מדינת ישראל אין לנפגעת שום מקום בתהליך פלילי חוץ מהעדות, סליחתה לא משנה דבר.''

ספר את זה לכבוד השופט דרורי, שהחליט שזו העילה לאי הרשעתו של כבוד הרב ביטון. זו והעובדה שאינו מעוניין לפגוע באפשרותו של הנאשם להיות דיין בבית הדין הרבני.

והוא עוד בא ומתרברב שבכך שלחץ עליה שוב ושוב שתסלח לנאשם, הוא הביא אותה אל חיק החברה הישראלית. ממש חסיד אומות העולם.
טענת הגזענות היא מסיח שנוח להתלות בו 515252
הטענה שלך על טענת הגזענות כ''מסיח'' מוזרה, רוב רובן של ההאשמות התרכזו בנושא הזה.
טענת הגזענות היא מסיח שנוח להתלות בו 515253
כי רוב רובן של ההאשמות באות מפי פובליציסטים רדודים, וכי אף אחד לא באמת רוצה להוציא את מרצע הנפוטיזם השיפוטי מהשק, שהרי אין מי שיזרוק את האבן הראשונה, אם אתה מבין למה אני מתכוון.
טענת הגזענות היא מסיח שנוח להתלות בו 515254
אני עדיין סבור שאין לטענה על נפוטיזם על מה שתסמוך, הבאתי כאן פסקי דין נוספים של השופט דרורי, שגם בהם הוא שופט לקולא, והשופט עצמו מביא בפסק הדין מקרים נוספים שבהם שפט, והלך לפנים משורת הדין בצורה שלא התקבלה כלל ע"י הפרקליטות, שערערה עליה לבית המשפט העליון.

למה בעצם אתה כל כך בטוח שיש בו נפוטיזם?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים