|
אני לא ממש מומחית- אבל התכוונתי להדרכות של סמינרים, העשרה לבתי ספר, הדרכות טיולים, כתיבת תוכניות לימודים (ולא למשרד החינוך), ריכוז חינוכי, מוסדות ללימודי מבוגרים (ולא בגרויות- כמו יד בן צבי בירושלים שמעבירה קורסים למבוגרים על ידיעת הארץ, הסטוריה וכו'). חוץ מזה יש בבית ברל מגמה ללימודים בלתי פורמליים שמלאה באנשים שלא יעבדו במשרד החינוך אלא בהשלמות למשרד החינוך. גם אני התעסקתי הרבה בדברים חינוכיים אבל לא הוראה ממש בכיתות, והתלבטתי קשות בין המשכורת והמעמד (מה אני אלך להיות מורה?) ובין האידיאולוגיה והצורך בבתי הספר. והשיקול הראשון (הצר? האנוכי? אני לא בטוחה) הכריע.
|
|