|
||||
|
||||
"על פי חוק הטבע, "חוק שימור החומר" דלק שלא הופך לאנרגיה הופך לחלקיקים מזהמים ומסרטנים" (לא נגעתי http://www.z55555.com/?categoryId=32858) |
|
||||
|
||||
החלף "דלק שלא הופך לאנריגה" ב: "דלק שלא נשרף עד הסוף" ותקבל משהו קרוב יותר למציאות. ואם זוהי אכן הכוונה, התשובה לשאלה של המזוהה היא משהו מהסגנון של: הדלק אכן משתחרר כ־CO2 ומים, אבל זה עדיף מאשר דלק שלא נשרף עד הסוף ויוצר דברים עוד םחות סימפטיים. (זה כאמור בהנחה שהטכנולוגיה שלהם באמת עובדת, דבר שלא טרחתי כלל לנסות לבדוק) |
|
||||
|
||||
זה באמת סביר. עם כי יש כבר רכיב אהוב שמבצע את העבודה הזו, ואכן התקנתו מחוייבת בחוק. |
|
||||
|
||||
"בהנחה שמיכל דלק מכיל כ-50 ליטר, כל תידלוק עולה לך 350 שקלים. אם התקנת Z5™ במכוניתך, מינימום החיסכון שלך בכל תידלוק עומד על כ-100 שקלים (במרבית המקרים החיסכון יעמוד על כ-150 שקלים)" http://www.z55555.com/?categoryId=32867 |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |