בתשובה לאדי בר, 22/04/09 7:17
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509403
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509542
אלמוני יקר,
לצערי הידע שלי בכימיה בסיסי ביותר. עם זאת זכור לי במעורפל שהיה עניין של "איזון תגובה".

למיטב ידיעתי (אדגיש שוב שמדובר בידיעה קלושה ומעורפלת), תוצרי תגובה כימית צריכים להתאזן מספרית עם המגיבים.

אשמח אם תוכל להסביר לי מה קורא לפחמן שאינו נפלט כ CO2 בזכות השימוש ב Z5.
הוא היה בחומר הדלק של הבערה, לכן הוא צריך להיות בנמצא גם לאחריה. לאן הוא הולך ?

שלך,
אלמוני אחר.
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509544
הוא נפלט כטבעת יהלום.
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509550
"על פי חוק הטבע, "חוק שימור החומר" דלק שלא הופך לאנרגיה הופך לחלקיקים מזהמים ומסרטנים" (לא נגעתי http://www.z55555.com/?categoryId=32858)
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509563
החלף "דלק שלא הופך לאנריגה" ב: "דלק שלא נשרף עד הסוף" ותקבל משהו קרוב יותר למציאות.

ואם זוהי אכן הכוונה, התשובה לשאלה של המזוהה היא משהו מהסגנון של: הדלק אכן משתחרר כ־CO2 ומים, אבל זה עדיף מאשר דלק שלא נשרף עד הסוף ויוצר דברים עוד םחות סימפטיים.

(זה כאמור בהנחה שהטכנולוגיה שלהם באמת עובדת, דבר שלא טרחתי כלל לנסות לבדוק)
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509592
זה באמת סביר.
עם כי יש כבר רכיב אהוב שמבצע את העבודה הזו, ואכן התקנתו מחוייבת בחוק.
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509690
"בהנחה שמיכל דלק מכיל כ-‏50 ליטר, כל תידלוק עולה לך 350 שקלים. אם התקנת Z5™ במכוניתך, מינימום החיסכון שלך בכל תידלוק עומד על כ-‏100 שקלים (במרבית המקרים החיסכון יעמוד על כ-‏150 שקלים)" http://www.z55555.com/?categoryId=32867
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509582
לא אתה לא מבין. זה בסעפת היניקה *לפני* פילטר האויר.
.
.
אויר -בןאדם- זה בדיוק הענין, לא הדלק, הדלק בא אחר כך, אתה פשוט מזרים יותר אויר, על אותה כמות פחמן!
גאוני! אמקק(EMC^2)!
לחייב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509608
כנראה הופך למים H2O וחלק שני לco2 ומאחר וניצולת הדלק גדולה יותר אזי בסך הכל נצרך פחות דלק לק"מ וכך נפלטים פחות co2 כפי הנראה הפטנט בסגסוגת המתכות הנה פיקוק החמצן o2 לחמצן אטומי שהנו חמצן בלתי יציב ופוער טוב יותר.
כך או כך פחות מסרטנים נפלטים ופחות דלק נצרך
לחייב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509613
חמצן מולקולרי יציב יותר מחמצן אטומי (זו הסיבה שזו הצורה השכיחה) ונמצא איתו בשיווי משקל. לא נכנסתי לאתר, אבל לא ברור לי איך אפשר להטות את שיווי המשקל הזה בלי להשקיע אנרגיה (כלומר ע''י קטליזה טהורה) ונדמה לי שזה נוגד את אחד מחוקי התרמודינמיקה. מצד שני יכול להיות ששיווי המשקל הזה משתנה טבעית עם העליה בטמפ', והקטליזטור מחומם מהמנוע.

אני אחכה לפירסומים בספרות המדעית לפני שאתחיל לדון בישימות ושימושים.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים