|
||||
|
||||
נכון, אנחנו מדברים על מסה קריטית. |
|
||||
|
||||
מן הסתם, העלות של דקת ''פרסומת סמוייה'' תעלה (במקביל ההצע של הפרסומות ירד). |
|
||||
|
||||
התכוונתי שסרט יראה יותר כמו רצף של פרסומות. |
|
||||
|
||||
הבנתי למה התכוונת, לא הבנתי למה אתה חושב שזה מה שיקרה. |
|
||||
|
||||
כי היום החלק הארי של הסרט ממומן על ידי הצופים ורק חלק קטן על ידי פרסומות בגוף בסרט. אם זה ישתנה ותווצר מסה קריטית בה עיקר הרווח נובע מהפרסומות גם מבנה הסרט ישתנה. לקולנוע יהיו עכשיו שני אדונים - הצורך לפרסם מספיק מוצרים ובצורה בולטת מספיק כדי להשביע את רצון המפרסמים, והצורך לשעשע מספיק צופים כדי שתהיה חשיפה לפרסומות עצמן. המתח הזה בין שתי הדרישות תיצור משהו אחר. אני לא יודע מה זה יהיה, אבל זה חייב להיות יותר קרוב לפרסומת מאשר לקולנוע. |
|
||||
|
||||
הבנתי. אני לא בטוח שזה יהיה הכיוון. |
|
||||
|
||||
לא. יותר כמו ערוץ הקניות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |