|
||||
|
||||
אני לא בטוח אם המחקרים הללו בודקים את כמות ההשקעה שהתלמיד ה''טוב'' היה צריך להשקיע כדי להגיע להישגים טובים. מה שקרה לי אישית הוא שבגלל האינטגרציה איכות הלימודים שלי הייתה טובה פחות, ולכן הייתי צריך לרוץ מהר יותר כדי להישאר במקום. כמובן שהבעיה המהותית הייתה שמערכת החינוך שהייתי בה הייתה ממילא ברמה ירודה. |
|
||||
|
||||
הגם שכל מקרה פרטיקולרי הוא חשוב, אם המערכת מתפקדת סביב אותם ממוצעים באותם תקציבים (דורש בדיקה) כנראה שאין שם בעיה... |
|
||||
|
||||
לא הבנת. הנקודה שלי הוא שאני חושב שכל התלמידים הטובים נפגעים, אבל לא בצורה שניתנת למדידה (ה''ממוצעים''). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |