|
לפני כמה שנים זו היתה מכת מדינה. היום הרשות השנייה קצת יותר מקפידה על כך ולכן ההפרות פחותות. נתונים מ- 2007: וזה בטח לא מיתוס. הזכיינים במודע הגבירו את עוצמת הקול בפרסומות והשתמשו בטענה המגוכחת שהעוצמה הגבוהה נגרמת מכך שהפרסומות מגיעות ממקור (feed) אחר ולכן אין להם שליטה על העוצמה. כאמור הרשות השנייה לא השתכנעה ובאופן פלאי עוצמות הפרסומות נחלשו.
אגב, לדעתי הערוץ הראשון התפרע לגמרי עם עוצמת הקול של תשדירי החסות בזמן האולימפיאדה (אולי גם בזמנים אחרים, אני לא מגיע לערוץ הזה ביום-יום). רשות השידור כנראה מקפידה פחות
|
|