|
||||
|
||||
סביר שאכן זרמו מאז הרבה מאוד מים. בכל מקרה, לא זכורה לי אפילו פרסומת אחת המשלבת עניין של ''מיוחדות'' עם עלות נמוכה. |
|
||||
|
||||
למרות שלא זכורה לי דוגמה ספציפית, אני חושב שיש ז'אנר כזה בישראל - אמנם נדיר - של פרסומות ''אל תהיה פראייר כמו כולם'' - מן הסתם כשיש מותג דומיננטי בשוק, ובא מתחרה חדש וזול יותר. |
|
||||
|
||||
לא שזה מוכר לי - רק "אל תהיה פראייר" מופיע הרבה, אבל בלי הסייפא - אבל בכל מקרה זה לא נשמע בדיוק כמו "תהיה מיוחד".:) |
|
||||
|
||||
דוגמא: לפני כמה שנים היתה פרסומת של רמי ורד עבור פלאפון. תואר שם המעבר ההמוני 1 של לקוחות לסלקום עם כניסתה לשוק, אל מול הטענה המגובה בהשוואות מחירים שזה כבר לא כזה משתלם ומי שנשאר בסלקום הוא פראייר. 1 בסגנון: "אתם זוכרים לפני שנתיים כשעמדתם עם כל עם ישראל בתורים לעשות מנוי לסלקום, עקף אותכם איזה בן זונה... זה הייתי אני." |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |