|
||||
|
||||
לי גם השירה וגם המשחק שלו נשמעים בהמיים מאוד. לדוגמא, כשהוא צורח ''טנק מימין, משמאל תותח, כך אני אוהב אותך'' או הצרחות שלו בכל אחד מהסרטים שהוא שיחק ובזהו-זה מצביעים על גישה מונוטונית וחוסר עידון בסיסי שמקשים על הגדרתו כזמר או שחקן טוב או אפילו סביר. |
|
||||
|
||||
אבל בניגוד לכמה מגיבים באייל הקורא (ובדומה לחבריו לכוורת) הוא ניחן בהומור עצמי וחוסר יומרנות מעוררי סימפטיה. |
|
||||
|
||||
אם כוונתך לשורה מתוך ''למה לבך כמו קרח'', השיר הזה הוא פארודיה (על הטקסטים של הזמר המזרחי). |
|
||||
|
||||
לא משנה על מה זה, כל מה שהוא עושה מוגש באותה צורה בהמית שכנראה גורמת לחיבובו על לא מעט ישראלים. |
|
||||
|
||||
באמת? גם השירים האלה למשל? (אתה לגמרי פטור מתשובה. סתם מצאתי תירוץ לשים לינקים). |
|
||||
|
||||
בכל זאת אענה. בהיותו סולן בשלוש להקותיו של דני סנדרסון ובתחילת דרכו הסולנית כהמשך לכך, שירתו אכן היתה עדינה ונעימה יותר כפי שרואים בלינקים (נעים להיזכר בעוד להיט עם דורי בן-זאב הג'וקר) אבל את הבהמיות שלו אפשר היה לראות כבר אז בסרטים ששיחק: הלהקה, דיזינגוף 99 ומסע אלונקות. יותר מאוחר היא שולבה גם במוזיקה שלו ובהופעותיו בזהו-זה, לילה גוב והסיטקום הנוראי, כן, מה? |
|
||||
|
||||
שמעת פעם על כניסה לדמות? הוא פשוט שיחק צבר בהמי. זה לא אומר שהוא איש בהמי. לילה גוב אכן היתה תוכנית עילגת, נבובה ומעצבנת. |
|
||||
|
||||
לא אמרתי שהוא איש בהמי אבל נראה לי שהדמות היחידה שהיה יכול לשחק היא הדמות הבהמית ולא בכישרון גדול. |
|
||||
|
||||
ברוסיה היו קוראים לזה type casting. |
|
||||
|
||||
יש type casting ויש type casting. גם ג'ק ניקולסון מגלם את אותה דמות אופי אבל איזה הבדל. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |