|
||||
|
||||
אני מעדיף לכתוב בחצי שעה את כל הפרוייקט בשלוש שורות קוד וללא שום באג. תכנון ארוך ומושקע לא באמת פותר את כל הבעיות. גם הגישה ההפוכה של extreme programming לא פותרת את הבעיות. בואו נכיר בזה שכנראה מדובר בבעיה קשה וששיטות הנדסת התוכנה למניהן אומנם מועילות אך בטח לא מושלמות. |
|
||||
|
||||
אה, בטח. ניזכרתי מי היה זה שאמר שהעביה כנראה קשה ושנצטרך ללמוד לחיות עם זה. |
|
||||
|
||||
למרות זאת, הוא גם אמר שכן יש הבדל מהותי בין מתכנתים טובים לבין מתכנתים ממש טובים. אי אפשר לפרמל, להגדיר שיטה חד משמעית או לסכם את אומנות הנדסת התוכנה למספר כללי אצבע, אבל האומנות קיימת בכל זאת. המתכנתים הלא ממש טובים צריכים ללמוד לחיות עם זה. |
|
||||
|
||||
נכון. אני מבכה את זה שגם המתכנתים הממש טובים יוצרים באגים לעיתים. |
|
||||
|
||||
ממש לא נחון! |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |