|
||||
|
||||
"הגישה של שייח ספיר" היא שהחוויה של הבנה היא תנאי הכרחי להבנה (ובפרט, להבנה נכונה), לא שהיא תנאי מספיק. אבל אם לא התקיימה חווית ההבנה, למשל אם תלמיד שינן אלגוריתם לפתרון בעייה מסויימת מבלי לעבור תהליך נפשי מסוים, אותו "קליק" תודעתי בו מתבהר לו מדוע זה פתרון *נכון*, מובטח לך שהוא לא מבין. |
|
||||
|
||||
לא. ביקשו ממך להוכיח שאתה מבין ואמרת שאין צורך בכך משום שאתה ''מודע'' להבנה שלך. זאת שטות. הרבה אנשים מודעים לכך שהם מבינים אבל למרות המודעות הם לא מבינים. קרא לזה תודעה כוזבת. חובת ההוכחה, גם כלפי עצמך, לא מסתיימת ב''מודעות'' להבנה שלך. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |