|
||||
|
||||
א. אין ספק שיצרני המכוניות מפעילים לובי חזק מאוד בבתי המחוקקים שדואג לאינטרסים שלהם. אבל נסיון העבר מראה שפעולה של ארגוני אזרחים עשויה לעתים לגבור על הלובי הזה, אחרת לא הייתה שום התקדמות בנושאי חקיקה סביבתית וזכויות הצרכן, למשל. ב. לא התכוונתי לאסור באופן גורף על תנועת רכבי שטח. ברור שישנם אנשים הנזקקים להם לצורך עבודתם (למשל פקחי רשות שמורות הטבע וחקלאים), אך לרוע המזל מספרם היחסי בקרב בעלי רכבי השטח הולך ומצטמצם. אין שום הצדקה להתיר שימוש ברכבים כאלו רק בכדי לאפשר לקבוצת אנשים מסוימת עוד אביזר לליטוף האגו. |
|
||||
|
||||
לגבי נסיעה בלי רשיון. אצלי במושב (אי שם), נוסעים ילדים קטנים יחסית על הטרקטורטונים, מסיבה פשוטה: הם עוזרים לאבותיהם במשק. אני, למשל, נהגתי בטרקטורון כשעוד לא היה לי רשיון. לא אמרו שמשטרת ישראל קוראת את האתר הזה? (: |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |