|
||||
|
||||
הסטטיסטיקה על השכיחות היחסית של נפגעי תאונות במעבר חציה חסרת כל ערך אם היא לא מלווה במידע דומה על כמות החוצים במעבר חציה יחסית לחוצים כולם. נדמה לי שכבר הזכרתי פעם את הסטטיסטיקה על כך שרוב תאונות הדרכים קורות ברדיוס 20 ק"מ (או משהו כזה) ממקום מגוריו של הנהג. שמעתי הרבה הסברים מפוקפקים לגבי התופעה - למשל כזה שאומר שליד הבית הנהג מרגיש בטוח יותר ולכן ערנותו פוחתת - עד שיום אחד קראתי שרוב הנסיעות מתבצעות אף הן ברדיוס דומה. בינגו! |
|
||||
|
||||
"30% מהולכי הרגל שנהרגו בעת חציית כביש, נהרגו במעבר חצייה. מבין הולכי הרגל שנפגעו, 58% נפגעו במעבר חצייה" לא? |
|
||||
|
||||
מה לא? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |