|
||||
|
||||
אתה מדבר על מרחק הבלימה הכולל גם את זמן התגובה. עזוב טבלאות ונסה בעצמך - מה מרחק העצירה של המכונית שלך? |
|
||||
|
||||
אין לי כלים לבדוק את זה. אתה מוזמן לבדוק בעתוני ואתרי רכב מקצועיים: תאוצת בלימה של שני G היא גבוהה בהרבה ממה שאחיזת הרכב של מכונית סטנדרטית יכולה לספק. המשמעות של יכולת בלימה כזו היא שארבעת הצמיגים יכולים לספק חיכוך אופקי הכפול ממשקל המכונית (וגם שהמושב שלך, או חגורת הבטיחות, יכולים להחזיק אותך במקום כאשר מופעל עליך כוח כפול ממשקלך). דבר כזה יתכן במכוניות על וקיים במכוניות מרוץ, אבל בשום אופן לא במכונית המשפחתית שלי. |
|
||||
|
||||
נראה שאתה צודק לגבי הצמיגים (קשה לי לתאר רכב שמחזיק את אחיו מעל תהום). אבל חגורות הבטיחות, המושבים והמרכב נועדו לשאת תאוצות קשות הרבה יותר. הם צריכים להתמודד עם תאונות חזיתיות של רכב בקיר או רכב ברכב. |
|
||||
|
||||
בוודאי שהם יעמדו בעומס של שני G. השאלה אם הם יחזיקו אותך במקום כך שתוכל לתפקד ולנהוג. די קשה לנהוג כשאתה תלוי על החגורות. נהגי מרוץ חגורים על שתי הכתפיים בצורה הרבה יותר הדוקה מבמכונית משפחתית והמושבים שלהם עמוקים ומספקים להם הרבה יותר תמיכה ממה שיכול מושב במזדה משפחתית לספק. זה חלק ממה שמאפשר להם לעמוד בתאוצות ובלימות חזקות במשך שעות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |