|
||||
|
||||
לא לגמרי ברור לי למה ברקת מתכוונת כשהיא אומרת "חשיבה לא רציונלית", אבל לפחות בקורסים המגדריים שאני מכירה המתודה לא שונה מהמתודה בקורסים אחרים של מדע המדינה. התוכן שונה - לא הכלי. כלומר, אם מדברים על תקופת הקמת המדינה הסוגיה היא לא "קווים לדמותו של הצבר הגאה" אלא בחינת אותה הדמות ובמקביל, בחינת השאלה איך ומדוע לא נבנתה דמות נשית מקבילה. מדוע זה פחות אקדמי או פחות רציונלי? |
|
||||
|
||||
לא דיברתי על המתודה אלא על הטקסטים המנותחים. אבל את צודקת שחקר דפוסי החשיבה הוא רק אלמנט אחד כאן. |
|
||||
|
||||
השאלה ''איך ומדוע לא נבנתה דמות נשית מקבילה'' חשובה ומרתקת. אני חושב שבאקדמיה צריך לחקור אותה בכלים שחוקרים תופעות חברתיות אחרות, ובמערכת הפוליטית צריך לעבוד על שינוי התופעה, כמו שמנסים לשנות תופעות חברתיות אחרות. אני רק מוחה על העירבוב. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |