|
||||
|
||||
זה דווקא די קל. אפילו במס' לא קטן של מקומות היום. בית הספר האלטרנטיבי בד"כ קרוב (גם עד 20 דקות נסיעה זה קביל להורים רבים), וכמובן שמדובר בהורים שמתעניינים בנעשה עם ילדיהם (הרוב המכריע של ההורים). הם לא בהכרח מקבלים את האינפורמציה דרך הילדים, אלא מפה לאוזן, כתבות בעיתון וכיו"ב. למשל באזור בו אני מתגורר יש עכשיו נטישה גדולה של אחד מבתי הספר לטובת שניים אחרים עקב נטישת מנהל וסגל מורים טוב מביה"ס הראשון. |
|
||||
|
||||
כן, אבל כאן אנחנו מדברים על מעבר מבית ספר אחד לאחר לא בגלל שבית הספר המקורי לא משהו, אלא בגלל שלא נותנים בו לתלמיד את היחס הספציפי שמתאים לו. |
|
||||
|
||||
זה היינו הך. ההורים אינם מרוצים מהמקרה הפרטי של ילדם, ולכן יעברו. בסופו של דבר, בית הספר בכללותו יכול להיות מצויין, אבל כיתה ספציפית בעייתית (מורה לא טוב, תלמיד מופרע שבית הספר לא יודע איך להתמודד איתו וכו'), ואז הרבה מאוד הורים (מהסוג שמתעניין בילד וברווחתו) יעדיפו להעבירו בית ספר, כי אפילו בי''ס במרחק גבוה יותר, אבל כזה שמתאים הרבה יותר לילד, עדיף. |
|
||||
|
||||
כאמור, עיקר הבעיה היא בזיהוי של הבעיה וברצונות של הילד. |
|
||||
|
||||
זה תמיד עיקר הבעיה, אבל לחלקים האחרים יש פיתרון סביר. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |