בתשובה לאיילי, 29/06/07 15:57
בתיכון בו למדתי 449241
אני הייתי מוותר לגמרי על תחביבים פסיביים - מה הטעם באימון בהם? (ולא חייבים לבחון, אבל אם בוחנים - איך לעזאזל ינקדו את מידת ההנאה שלי מספרות, ולמה?)
בתיכון בו למדתי 449271
מה הם לימודי הספרות היום אם לא אימון של התלמיד להנות מספרות? נראה לי שיש בזה טעם. לימוד *יכול* להגביר את ההנאה מספרות, מוזיקה, אומנות, צפייה בספורט, קולנוע ועוד. אפילו באוניברסיטה עושים את זה.
בחינות? כמו היום, רק יותר טוב. כשאתה מתבקש במבחן לנתח שיר, אתה למעשה מתבקש להדגים את יכולתך להנות מרבדים עמוקים של שירים.
בתיכון בו למדתי 449291
"מה הם לימודי הספרות היום אם לא אימון של התלמיד להנות מספרות?" - אם זה מה שמנסים במערכת החינוך לעשות, לא רק שנכשלים חרוצות במלאכה, גם מצליחים להסתיר אותה כל כך טוב, שבוגר מערכת זה לעולם לא היה מנחש שזה הכיוון אליו חתרו שם אלמלא הופעת אתה הרגע וחשפת זאת בפניו.

"בחינות? כמו היום, רק יותר טוב." - אני שומר שבת, אבל רק בימי שלישי.
בתיכון בו למדתי 449306
מי ששיחק לו מזלו והיה לו מורה טוב- הדבר נחשף בפניו, מי שלא -לא.
בתיכון בו למדתי 449319
אי אפשר כל היום להשתמש בתירוצי "מורה טוב/מורה רע". אומרים שמורה טוב יכול להציל גם את תוכנית הלימודים הזוועתית ביותר. האם לדעתך מורה רע יכול להרוס גם את תוכנית הלימודים הטובה ביותר? כאן אני פחות בטוח.
בתיכון בו למדתי 449372
מורה רע יכול להרוס כל תכנית.
בתיכון בו למדתי 449375
תגובה לא מנומקת יכולה להרוס כל דיון.
בתיכון בו למדתי 449377
נמק, פרש והדגם

___
בעצם, רק נמק (ולו למען הצלת הדיון)
בתיכון בו למדתי 449382
בדיוק. מ.ש.ל..

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים