|
||||
|
||||
(על מנת למנוע אי הבנות, היה כדי להחליף את המילה ''חצי'' במילה ''חלק'' בסעיף האחרון שלך, בכל מקום בו אתה מתיחס לחלוקה לחלקים לא שווים) |
|
||||
|
||||
מכיוון שאתה אחר אענה בסבלנות: המספר חצי נועד להציג גוזמה מסויימת. בו נניח שחצי מהגברים אדישים לגמרי לקשר עם ילדיהם. אז מה? אם הייתי כותב "בו נניח שחלק מהגברים אדישים לגמרי לקשר עם ילדיהם. אז מה?" אני חושב שקצת היה נפגם הפואנטה. |
|
||||
|
||||
כמו שאמר מישהו לא מזמן: "ניפוח מספרים היא טקטיקה חביבה ... אבל היא עובדת כבומרנג". |
|
||||
|
||||
א) לך ללמוד הבנת הנקרא / לוגיקה ב) כאשר אתה מציג גוזמה בעזרת "אפילו נניח ש..." אתה לא מנפח מספרים. ג) אני הגעתי לאייל הקורא בגלל שהתרשמתי שהוא גן עדן של אינטיליגנציה בתוך ים של ... האם טעיתי? |
|
||||
|
||||
א) למדתי. ב) אני כן. ג) כן. |
|
||||
|
||||
ג. גם לי נראה כך לפעמים, אבל אז אני קוראת תגובות כמו תגובה 449066 ומתפכחת. |
|
||||
|
||||
תודה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |