|
||||
|
||||
10% נשמע לי נמוך מדי. מה המספרים של משרד החינוך? בדוגמא היחידה שאני מכיר המספרים היו גבוהים יותר - אני למדתי בישיבה תיכונית שהוגדרה כ"בית ספר אזורי" (נדמה לי שזה המושג) כלומר - למדו שם תלמידים מכל האיזור, ללא סינונים או מבחנים בקבלה, ולא היה (נדמה לי) איפיון סוציואוקנומי משותף לכל התלמידים. מתוך מחזור של כ-100 תלמידים, היו כל השנים שתי הקבצות א' במתמטיקה, כ-30 תלמידים בכל אחת. כל התלמידים באחת מהם ניגשו ל-5 יחידות ובשניה חצי ל-5 וחצי ל-4. אם נוריד את פקטור הזיכרון שלי מהמספרים, אז כ-30%-40% מהמחזור ניגשו ל-5 יחידות (אין לי מושג כמה עברו) וזה לא היה בית ספר יוקרתי במיוחד או מחזור מוצלח במיוחד. זה היה באמצע שנות ה-90. |
|
||||
|
||||
איזה אחוז של חרדים וערבים למדו בישיבה התיכונית הזאת? איזה אחוז של בנות (הנוטות משום מה שלא לעשות 5 יחידות במתמטיקה) למדו בישיבה התיכונית הזאת? איזה אחוז של תלמידי חינוך מיוחד למדו בישיבה התיכונית הזאת? איזה אחוז של נערי רפול ושאר נושרים למדו בישיבה התיכונית הזאת? |
|
||||
|
||||
אפשר למצוא באתר של משרד החינוך. הנתונים שזכורים לי מלפני 3-4 שנים היו משהו כמו: 15% ב 5 יחידות. 30% ב 4 יחידות. 55% ב 3 יחידות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |