|
||||
|
||||
גם כשאני שירתתי בצבא (לפני יותר מ-10 שנים) זה היה ככה, אבל לא עוד. אני לא יודע מה ההסכמים של המשטרה עם חברות התחבורה הצבורית, אבל לפחות משרד הבטחון משלם לכל חברות התחבורה הצבורית שאינן אגד (כולל רכבת ישראל) ע"פ נסיעות בפועל (לכל חייל מונפק כרטיס בכל נסיעה שאת תמורתו משלם משרד הבטחון) ורק לאגד יש הסכם גלובלי והיא מקבלת תשלום קבוע ללא תלות במספר הנסיעות. |
|
||||
|
||||
כשאני שרתתי בצבא (למעשה לקראת השחרור שלי) נכנס לראשונה הסידור שאיפשר לחיילים במדים נסיעת חינם בכל קוי האוטובוסים הבינעירוניים למעט הקוים לאילת. באותה תקופה היתה אגד הספקית הבלעדית של שרותי תחבורה ציבורית בינעירונית. אגד קיבלה בתמורה תשלום גלובלי, אבל הוא לא היה ממש ללא תלות במספר הנסיעות. זה היה תשלום סטטיסטי. מדי פעם ערכו מדגם של מספר החיילים בקוים השונים. אני מניח שהיום זה לא שונה בהרבה. |
|
||||
|
||||
ומעבר לכך, התשלום הגלובלי היה רק עבור נסיעות בינעירוניות. לנסיעות באגד בתוך ירושלים עוד נדרשה כרטיסיה מיוחדת. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |