|
||||
|
||||
1. הייתי רוצה להשתמט מהדיון על פרשנותך לחוק יסוד חופש העיסוק. אם סוטים מקו הדיון המקורי, לפחות בוא ננסה לנהל את הסטיה בצורה המאפשרת גם מיצוי ענייני, אולי אח"כ (אולי עם אחרים?). 1ב, 2א, 3ב. לעניין אושיות הדמוקרטיה היצוגית, קיימת מחלוקת עקרונית בינינו על אופן התנהלותה של חברה דמוקרטית, וכמובן שלדעתי הצדק עמי. אתה בוחר נציגים לכנסת לפי ההצגה היפה שעשו לך בתקופת הבחירות. הם קובעים לך חוקים ע"פ שיקול דעתם, ללא כל חובה להיוועץ בך שנית. מרגיש מרומה? פרסם את הבטחותיהם השקריות ברבים ואל תבחר בהם שוב. אי-ציות לחוק הוא עבירה פלילית. למותר לציין כי לצערי נסיעה במהירות מופרזת אין בכוחה להביא עלינו את האנרכיה המיוחלת. לא ב110 הסטנדרטיים ולא ב180 החריגים. החוק אומר תשעים, משמע אני עבריין. אגב, בהתחשב בעובדה שהאייל מחויב לשתף פעולה עם הרשויות, אולי כדאי להיזהר בהודאות הפליליות שאנחנו מפזרים כאן כלחם לציפורים. 3א - אין לי מה לומר, עיין תגובתי למזוקן בענייני זנות. (מבט חטוף בתגובות החדשות מלמד שכבר עשית זאת, הממם). 4 - אני דווקא מתנגד נחרצות לקיום משאלי עם. מנהיגות נבחרת שאינה מסוגלת לקבל החלטה מכרעת בשם ציבור בוחריה, מוטב שתתפטר ותניח לעם לבחור הנהגה חלופית. העם בוחר מנהיגות. המנהיגות מתווה מדיניות כוללת. אבל זה באמת נושא לדיון אחר. באשר ליחוליך ליום בו ניתן יהיה להפיל ספונטנית את הכנסת, הרשה לי להיאנח ולשתוק. ועתה התייחסותי לתגובתך החדשה בנוגע לזנות. בחברה מונוגמית רצוי כי לאישה, כמו גם לזוגיות, יהיה ערך רב. כאשר הזנות חוקית, יוכל בעל שמאס באשתו לזיין כחוק את בת השכנה (זנות חוקית היא עסק מכניס לסטודנטיות), למורת רוחה של האישה ולרעת הזוגיות. אינך מחויב למונוגמיות או להגינות כלפי הנשים בחייך. כחסר לשון חלקלקה במובן המילולי, וללא מראה הורס (תכונה המשותפת כמעט לכל הגברים המוכרים לי, יש הרבה פחות כוסונים מכוסיות, אם כי אני משוחד), לא נותר לי אלא, כדבריך, למצוא חברה. לא אסון גדול. נשמע לי קצת יותר משמעותי מלחכות ליד שיח או לעגוב על בחורות פותות בפאב, אך זו השקפתי האישית אשר טרם עוגנה בחוק. ועתה, ברשותו, למיטתי. |
|
||||
|
||||
אני מקווה שישנת היטב. 1. דמוקרטיה. שיטת הבחירות היום לא מאפשרת לך כמעט משחק בחכים ואו אפשרות להחלפתם, בדרך כלל אתה גם לא זה שבוחר מי מהם יכנס לרשימה אלא אם כן אתה חבר באיזו מפלגה וגם אז אתה משפיע על המרכז ולא על החכ עצמו. במידה וניבחרת למרכז,מה שהופך את חייך לחיים פופוליסטים על מנת להכנס שוב ושוב לאותו המקום גורם לכך שאינך יכול לנהל את חייך כרצונך ואם זאת להרגיש כי קולך וכולו של הציבור הרחב מורגש לאחר הבחירות. שים לב שללא קשר לקישורי החכים נבחרים כמעט בכל פעם אותם אנשים לכנסת וזאת ללא קשר ליכולתם האינטיליקטואלית (אני לא זוכר את מי ביבי שלך להיות שגריר כדי שרק יתרחק מאיתנו) או הבטחותיהם , אלא בגלל שיקולי הבטחות לג'ובים למקורביהם שגם המקורבים הללו מבטיחים את אותו הדבר לאילו שבחרו בהם וכך הלאה. (נושא זה מייצג את הרוב הגדול של החכים) כמובן שניתן לומר עם כך הקם מפלגה תתחרה וכנס לכנסת אתה ועשה את רצונך. גם נקודה זו היא קשה, על מנת להקים מפלגה עליך להיות איש עשיר בתור התחלה או בעל חברים עשירים (שהינם בדרך כלל בעלי עניין כמו שדובר כבר למעלה) דבר זה יוצר בעיה שבה הח"כ כלל לא מחויב לעשות את שאמר , מלבד למעט דברים למעטים שהעלו אותו לכיסעו,ואת זה אנו רואים היטב בחדשות. זה שתפרסם על מעשי הח"כ בליכוד או בעבודה לא אומר שהוא לא יבחר שוב ולא מהסיבה שהסיכוי שזה ישפיע על חבריו שבחרו אותו מהמרכז קטן גם עם נכון הדבר כיוון שהוא דואג להם. ובהמשך לתגובה שלך, החכים מבטיחים דברים רבים בזמן שהם נבחרים לחברי הנסת אולם משום מה החוק לא מחייב אותם לעמוד בהבטחותיהם (למה? שאלה טובה) אולי כיוון שאז הם לא היו יכולים לעשות כרצונם והיו נאלצים לעשות גם מה שהם הבטיחו לא רק לחבריהם אלא גם לקהל שבחר אותם. הדוגמה הטובה ביותר היא ישיבת מר"צ עם שס לאחר שסריד אמר כמה פעמים אני איתם לא אשב ואז ישב איתם כמו ילד טוב. האם זה הוריד אותו בפעם שלאחר מכן מהכיסא? לא גם לא היה קרוב ולא כי הקהל שבחר אותו קיבל את זה אלא כי לא הייתה אופציה אחרת או שתהיה בזמן הקרוב אופציה אחרת שתעשה מה שהיא אמרה. (אחד היחידים היום שעושה מה שהוא אומר הוא שינוי שכרגע עומד בהבטחות שלו לא לשבת עם שס.) כבר רשמתי פה פעם שאישית אם בני בגין היה שם עצמו בפתק דאז לראש ממ שלה הייתי בוחר בו ולא מדעותיו אלא מכאן שיכולתי להאמין למה שהוא אומר. אני מודה אני היום לא מאמין לחבר הכנסת או לשרי הממשלה כמעט בדבר. לא להבטחותיהם ולא לשאר השטויות שהם מוציאים מהפה מידי פעם בבטלוויזיה. בנוגע לחוק ה90 הרי שהוא חוק שאיש לא (במילים עדינות) מתייחס אליו. המשטרה לא עוצרת כלל אדם שעובר בשני קמ"ש את המהירות המותרת ולא מהסיבה שמכשיריה לא מסוגלים לעשות זאת. בכל מקרה היות ולא ניתן להתייחס למה שאני כותב פה כעדות ולא מהסיבה שיתכן ושמי כלל אינו רועי אלא זאק שירק מצרפת כדוגמה ואני יכול בקלות לומר שאני נהנה לברבר עם חברי ב'נט על הרבה דברים בתאוריה הרי שלא יוכלו לעשות עם המידה שזורם פה הרבה. 4. משאלי עם עובדים יפה מאוד בשוויץ עם אני זוכר ובעוד ארצות. למרות שגם הם לא פיתרון אופטימלי או אפילו שמתקרב לכך. אולם הפיתרון היום והסברתי זאת היטב בפסקאות למעלה הוא גרוע ביותר ואינו מיצג כלל את דעת העם במירב הנושאים, יתכן וכן במספר קטן של נושאים כמו ביטחון שלום וקצת דת. נושאים רבים שעליהם מחליטים החכ"ים כלל אינם נכנסים לבחירות ואינם זוכים לתמיכת העם. הייתי באמת שמח אם אחד העיתוניים היה לוקח על עצמו לעשות מחקר על דעותיהם של החכים בנושאי מישנה ומראה לנו כמה הדעות בליכוד של החברים ואו בעבודה ואו בכל מפלגה אחרת שונות ומשונות בהקשר לחוקים שונים. אני מכן להתערב שרוב הגדול של הח"כים כלל לא יודעים חצי ממה שאני יודע על נושא הסמים הקלים ואף על פי כן הם מוזנים בדיסאינפורמציה שמטעה אותם וגורמת להם למנוע ממני את מה שלא אמורה להיות בעיה שאני אצרוך כמו כל מוצר אחר. 5. (3.) בנוגע לזנות. בחברה נורמלית זכותו של הגבר ושל האישה לקיים יחסי מין אם מי שרצו ובאיזו צורה שירצו כל עוד הם לא פוגעים באחר היא הזכות המינימלית וההגיונית ביותר. זכותה של אישה "לבגוד" בבעלה יום אחרי הנישואים, וזכותו של הבעל ללכת לנאוף עם נשים אחרות, אין כאן שום קשר לשיוויון בין הנשים והגברים. ואו לזנות. אתה רוצה ללכתלשלם על מין, לך ושלם, אתה לא רוצה איש לא יכריח אותך גם במדינות בהן הזנות חוקית. בין זה לבין זה שלזוגיות יהיה ערך רב אין קשר, האם הזוגיות מתבססת רק על מין? האם אין דברים רבים אחרים נוספים? ומה כאשר נכבת האש שהייתה בין בני הזוג? צריך להשלים אם זה ולהמשיך לחיות ללא מין? הזוגיות נבנת מהרבה דברים וכבר יצא לי לדבר אם נשים נשואות שיש להן משהו מהצד והחיים ממשיכים להם, (מהסיבה שהבעל לא יודע לעשות את שהוא אמור לעשות עם האישה מעבר למינימום הנדרש וגם אז לאחר מכן הוא מסתובב והלך לישון.) כל נושא הזנות כלל לא קשור לזוגיות. הסיבה לאגן את הזנות החוק היא מהסיבה הפשוטה שאין שום סיבה שאישה שרוצה לעסוק במקצוע העתיק לא צריכה להיות פושעת מבחינת החברה ויחס החברה אליה. בין אם תעגן זאת בחוק או שלא תעשה זאת הזנות תפרח כימים ימימה ואין חוק או אדם שיוכל לעצור אותה במדינה כמו שלנו, אולי הטליבן יכול לעשות זאת אבל אני לא בטוח כמה נירצה שלטון כזה פה. |
|
||||
|
||||
1. אין מניעה חוקית להחזיק בדעות כשלך לגבי אופן התנהלות המשטר. לדעתי זה טוב ויפה שח"כים לא מחויבים בחוק לקיים הבטחותיהם. לשוטרים אבהיר כי לא עודדתי אותך בשום שלב לעבור על החוק (או להודות בכך). 5. דעותינו חלוקות וברורות. הדיון מוצה לדעתי. |
|
||||
|
||||
אני אמנם איני נשוי אך לו הייתי נשוי והייתי מואס באישתי, הייתי יכול לזיין את בת השכן גם אם לא הייתה זונה (זאת בהנחה שאם הייתי מצליח למצוא אישה שתתחתן איתי, הייתי מצליח גם למצוא אישה שתהיה מוכנה לשכב איתי ללא תשלום). עובדת היותה נערת ליווי (אכן, הסטודנטיות הן החביבות עלי ביותר, במיוחד סטודנטיות להנדסה מכאנית או פיזיקה שהן בקיאות במיוחד בענייני חיכוך ורזוננס) רק חוסך את עניין החיזור הארוך אחרי בת השכן דבר שמזיק לזוגיות הרבה יותר מביקור מזדמן אצל נערת ליווי. |
|
||||
|
||||
נקודה מעניינת, ביקור אצל זונות פוגע בזוגיות פחות מבגידה שכרוכה במעורבות ריגשית |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |