|
||||
|
||||
מה עם לעצור את ההתרחקות של התלמידים בישראל מלימודי המתמטיקה וכן את הקיטוב בין הציבור הטכנופילי לציבור הלודיטים? |
|
||||
|
||||
אחרי המסדר אפשר לעשות מספר בוקר ללימודי מתמטיקה. |
|
||||
|
||||
במחשבה שניה, אם יטחנו לנוער הרבה תנ''ך תתקיים נהירה טבעית לכיוון מדעי הטבע. |
|
||||
|
||||
הלודיטים? ומיהם הללו? |
|
||||
|
||||
כאילו, טכנופילים אתה כבר מכיר? |
|
||||
|
||||
לודיטים [ויקיפדיה] |
|
||||
|
||||
נו, אבל ברור לי שהאלמוני ההוא כבר בדק בויקיפדיה בעברית וזה לא סיפק אותו. להפנות אותו לשם שוב רק היה מעליב אותו. |
|
||||
|
||||
לא, אחרת הוא היה נכנס גם לקישור באנגלית משם. אולי ה''אלמוני'' רצה לפרסם את הערך העברי על הלודיטים. |
|
||||
|
||||
אני חושב שהאלמוני שקישר לא היה האלמוני ששאל. |
|
||||
|
||||
זה לא מפתח את השיפוט המוסרי 1 של התלמיד והופך אותו לאזרח טוב יותר. -------- 1 מה למדתי בשיעורי תנ"ך בבית הספר: אם יש לך שבוית מלחמה מותר לאנוס אותה בתנאי שמגלחים לה את הראש קודם. אם יש לך עבד מותר להרביץ לו בתנאי שיקחו לו לא יותר מיום-יומיים עד שיהיה מסוגל לעמוד שוב ולא פגעת לו במקרה בעין או בשן. ובן סורר ומורה שזולל וסובא יש להרוג (אבל את זה למדתי בשיעור "תלמוד"). כמובן שזה לא בא לומר משהו על התנ"ך, אלא על שיעורי התנ"ך ויכולתם לפתח שיפוט מוסרי. |
|
||||
|
||||
אפשר להתווכח על שיפוט מוסרי ( למשל, הקצאת משאבים לסל התרופות על פי שיקולים של להציל כמה שיותר אנשים), אבל מי שיודע הסתברות יהיה אזרח טוב יותר ( לפחות בממוצע). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |