|
||||
|
||||
מויקי הגעתי גם לאתר שמראה את ההקבלה למערכת פשוטה של קפיצים: http://www.davros.org/science/roadparadox.html תודה! |
|
||||
|
||||
אני מציע לעצור כאן, לפני שמישהו יתהה אם הרעיונות האלה רלבנטיים גם לדילמות של שוק חפשי מול תכנון ריכוזי. |
|
||||
|
||||
חוששני שהשד כבר יצא מהבקבוק, הסוסים כבר ברחו מהאורווה, והחלב נשפך יחד עם התינוק. יזם זריז שבונה כביש בין הנקודות A ו-B עולה על כשל של היד הנעלמה. |
|
||||
|
||||
"יזם זריז שבונה כביש בין הנקודות A ו-B עולה על כשל של היד הנעלמה". זה לא כל כך מתקבל על הדעת. הוא לא יודע מי העובדים שלו? הוא לא יודע של מי הידיים? |
|
||||
|
||||
הידיים ויתר השלד הם של ספק-יהודים, לכן צריך לעצור את העבודות ולהעתיק את הקברים. |
|
||||
|
||||
הממם. אני מדמיין לעצמי אגודת סתרים של מהנדסי תחבורה חרדים-ליטאים האמונים על תורתו של Braess, הנפגשים בבתי מדרש בבני-ברק פעם בחצי שנה מול מפות כבישים מפורטות ומתכננים ביחד איך, בעזרת אתי-חפירה, כמה עצמות חמור, ובעיקר עוז-רוח, להציל את מדינת ישראל שוב-שוב מאסון תעבורתי מעשי ידיה-עצמה... |
|
||||
|
||||
או בקיצור, בראס-בנד. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |