|
||||
|
||||
עזאם עזאם נמק בכלא המצרי כבר חמש שנים. אילו אמנם היה מרגל ישראלי, היו דואגים לשחרר אותו כבר מזמן. אילו היה יהודי, היו דואגים לשחרר אותו כבר מזמן. איתרע מזלו להיות ערבי ישראלי, בלי קשרים ובלי עבר במוסד, וכך נגזר דינו לבלות את שארית ימיו מאחורי סריג ובריח בארץ עוינת. לדעתי הגיע הזמן לנקוט סנקציות דיפלומטיות נגד מצרים עד שישוחרר. |
|
||||
|
||||
שנפתח פתיל "למה לעזאזל אתה מנצל עידכונחה כדי להתייחס למשהו אחר בלי אפילו טיפת קישור לנושא המקורי או לתגובה"? |
|
||||
|
||||
You have sent a message! טוף תודה(אם לא יהיו כותרות עסיסיות היום אפשר ידיעה על חמש שנים לעזאם בכלא?) You have received a message! אני חושב להכניס את הידיעה על "חוק יגאל עמיר"You have received a message! [טוב תודה, ושלומו?]You have sent a message! א. חוק יגאל עמיר?ב. הכל טוף, בבית You have sent a message! נשמע לי נחמדעזאם עזאם יותר בשרני לדיון אבל אני מוטה You have sent a message! מה אתה אומר, לשים תגובה על עזאם תחת הידיעה החדשה או לרדת מהעץYou have received a message! מה אתה רוצה בדיוק לומר על עזאם?You have sent a message! שהוא נרקב בכלא כבר חמש שניםשהוא לא מרגל ושאף אחד לא שם עליו או על משפחתו You have received a message! זה לא ממש חדשות. אולי תכתוב על זה מאמר?You have sent a message! נה, אין בו תוכןטוב, אני שם תגובה You have received a message! אבל זה לא חדשות! אתה god eat GodYou have received a message! [היה חסר שם "כמו"]You have sent a message! בינתיים הבחור מצטייר כפילוסוף בן של פיסיקאילא רע בשביל תמהוני מתחיל (...) You have received a message! שנפתח פתיל "למה לעזאזל אתה מנצל עידכונחה כדי להתייחס למשהו אחר בלי אפילו טיפת קישור לנושא המקורי או לתגובה"?You have sent a message! אתה עד למטאמורפוזהאני נהפך להיות god eat god והוא נהפך להיות אני אני כותב תגובות עילגות תחת דיונים לא קשורים והוא מדבר על חופש בחירה |
|
||||
|
||||
עצלן. לפחות היית מבהיר ביתר פרוט אילו הודעות הן שלי ואילו שלך מעבר ל"sent" ו"received" שמתחבאים בצד. לא מגיע לי אותו יחס כמו למאור? |
|
||||
|
||||
שתדעו שכל ההסתחבקויות האינטר-סטודנטיאליות האלה כבר עולות על העצבים. בסדר, הבנו, משעמם לכם וכל זה, אבל האתר הוא לא פח זבל של האבא החורג שלכם. קחו את הקשקשת הזאת למקום אחר. |
|
||||
|
||||
אייל נרגן ולא נחמד יקר. אם היו מדברים באייל הקורא רק על יגאל עמיר הייתי לוקח את הקשקשת שלי למקום אחר, ואני חושב שגם אתה. |
|
||||
|
||||
אתה צודק, כמובן; ההודעות האישיות שנכתבות לפעמים בשולי הדיונים הן כיף אמיתי. אבל הודעות מהסוג שאדון גולגר מכבד אותנו בהן מדי פעם מעצבנות לפי כל קריטריון אפשרי, ואני בטוח שכל האיילים מצטרפים בליבם להודעתו של עמיתי העצבני. |
|
||||
|
||||
אל תהיה בטוח. (אני לא מצטרפת). ולמר גולגר: אם אתה מחפש נושא "בשרני"- יש במעריב ידיעה על כך שחברות תעופה יתחילו לגבות מחירי טיסה לפי משקל הנוסע. לטיפולך. |
|
||||
|
||||
טיסה ללונדון במאה וארבעים דולר. פראג בשבעים. |
|
||||
|
||||
לפי 3 דולר לק"ג ללונדון, אמ... למה אתה לא אוכל? בננה או משהו... |
|
||||
|
||||
אוכל זה בשביל אנשים חלשי אופי. טיפה רעבים - וישר רצים למקרר. |
|
||||
|
||||
אני הוא זה ששוטח את קרקוריו בפניכם, ליאור לא אשם. אני מזדהה עם מ. עד כמה שרק אפשר, ללא סייגים (כמעט), אם כי ניתן להבין שאני לא אובייקטיבי במיוחד. |
|
||||
|
||||
מאור אתה לא היחיד אבל אתה באמת קשקשן. במקרה שלך גם כשאתה כותב דברים חשובים ונכונים אתה מקפיד כמעט באדיקות לעטוף אותם בשכבות של להג פוסטמודרניסטי חכמולוגי מהסוג שמוציא את החשק להתאמץ ולהבין מה בעצם רצית להגיד. לא בא לך שמדי פעם גם יבינו את מה שאתה כותב? למה אתה עושה לנו את זה? |
|
||||
|
||||
אני מבקש (מבקש ממש יפה אפילו) שתתן לי לינקים לדוגמאות, אם אתה מעדיף אפשר גם בדואר. זה מעניין אותי, כי אני חושב שאתה מבלבל אותי עם מישהו אחר: א. אני לא כותב דברים חשובים. ב. אין לי מושג מה זה פוסטמודרניזם, ואולי דוגמאות יבהירו לי את העניין סוף סוף. ג. אני מאוד נהנה מהחוכמולוגיה של עצמי (ככלב השב אל קיאו, אומרים?). הבקשה שלי רצינית, גם אם היא לא נראית כך. אני מבטיח להשיב ברוח טובה (ובהומור, לפי מוגבלותיותי) על כל דוגמא (אם תרצה, בדואר). ----------- מצד שני: א. אני באמת קשקשן נוראי. |
|
||||
|
||||
הנה דוגמה: |
|
||||
|
||||
מזכיר לי את עצמי. (והמשפט הזה נחמד ביותר ממובן אחד) |
|
||||
|
||||
אותי לפחות, ההודעות של מאור מצחיקות מאוד. |
|
||||
|
||||
גם אותי, ולמרות הכחשותיו הנמרצות הוא לעתים קרובות כן מחביא מאחורי הצחוקים דברי טעם, ולא מאוד קשה לחשוף אותם. |
|
||||
|
||||
צר לי שנהפכתי לדוגמא רעה (למרות שמעמד "הילד הרע של האייל" משעשע אותי...), אני פשוט מעדיף להתיחס לתוכן יותר מאשר הצורה בה הוא נכתב (אל תשפוט ספר לפי עטיפתו וכו'). מעצבן להיות תמיד "בנו של הפיסיקאי הידוע". אני אדם בזכות עצמי (ונא להמנע מדברים כמו "אתה חב את האינטליגנציה שלך לגנטיקה שלו". עברתי זאת כל חיי. די.) "תמהוני מתחיל" ? האמת, עוד לא ראית איך אני מתלבש... :-) אבל אכן אני מזלזל בקונוונציות חברתיות, מה שכנראה מגדיר אותי כתמהוני... :-8 |
|
||||
|
||||
אולי אתה מעדיף להתייחס לתוכן מאשר לצורה אבל אי אפשר להזניח גם את הצורה. אחרי הכל, אנחנו אנושיים. תאר לעצמך שהייתי כותב תגובה זו בהיפוך סדר המילים ומוסיף בסוף הערה "יש לקרא מהסוף להתחלה". חלק מהכתיבה הוא גם התאמת הצורה לקהל היעד, ראה אותו פ.ט.א.י שנהג להגיב כאן בעבר למשל (תגובה 12327). גם הכינוי שבחרת לעצמך, שיש בו משהו קצת מתריס יותר מאשר בשם "מיץ פטל" גורם (לפחות אצלי) לאנטגוניזם מסויים. מה רע ב"שי ליבנה", או אפילו "הביצה שהתחפשה"? |
|
||||
|
||||
הבעיה בתגובות של פ.ת.א.י היא סגנון ולא צורה. להלן: "סיגנון" - שגיאות כתיב, שפה רדודה, טיעונים שטחיים... "צורה" - התגובה באופן צורני באייל. הדוגמא שלך "תאר לעצמך שהייתי כותב תגובה זו בהיפוך סדר המילים" מתאימה. העניין הוא שנראה לי שהצורה בה כתבתי לא מפריעה לשטף הקריאה אלא להיפך, מסיעת. בכל מקרה, הצורה היא מבחינתי בעלת חשיבות זניחה. קיימת, אבל זניחה. אם לפ.ת.א.י היו טיעונים טובים, לא הייתי מתיחס אפילו לסיגנון. אכן יש בכינוי משהו מתריס, וכך גם בחלק גדול מהתגובות באייל. ההתעסקות שלנו כאן בצורה במקום להתרכז בתוכן היא לטעמי מאפיין מצער של התרבות הצרכנית, בה חשובה יותר התדמית מאשר מי אתה באמת. |
|
||||
|
||||
אני יכול לחשוב על צורה כסוג של סגנון. אולי התכוונת לתוכן מול מעטפת. |
|
||||
|
||||
ובכן... אני מעדיף את ההגדרה שלי. אבל אם זה נוח לך יותר, מי אני ש... ? בכל מקרה, האייל לא נועד לדון ב God eat God ולא בשי ליבנה. יאללה, לדיון רציני. |
|
||||
|
||||
עילעול קטן ומסודר בתגובותיך העלה כי שמך הינו שי צויגנבום. בברכה א. מאן |
|
||||
|
||||
הוא אכן היה (יפה שקראת את מאמרי בגלילאו. מה אתה חושב עליו?). אבל העדפתי להחליף אותו לשם עיברי יותר. לא מסיבות ציוניות אלא מכך שנמאס לי לאיית את שמי שוב ושוב. היום כל מה שאני צריך לומר הוא: "עם י', אחרת חושבים שזה לָבַּנֶה". יש לציין שהשם הועיל עד מאוד להורי פעם. כפליטי הסיקסטיז, חוקי התנועה היו להם לזרא, והם נתפסו חוצים קו לבן. המשמעות (בהתחשב בעברות קודמות) היתה שלילה. הם מצאו עצמם בבית משפט, והשוטר קרא בשמם "צוויי...", "צוויג...", "צוויצ...". השופט צעק על נציג המשטרה וביקש ממנו שלא יחזור עד שיצליח לומר כראוי את שם נאשמיו. |
|
||||
|
||||
מר God eat[s] God היקר, הרשה נא לי להתנצל בזאת על שביקשתיך להשתמש בשמך הרשמי; לדעתי הסובייקטיבית ובהתאם לעולם ערכיי הרי שתגובות רציניות ושקולות כשלך יכולות - ואולי אף צריכות - להופיע בשם כותבן. עמדתי זו הינה דעת מיעוט, וכך גם אבקשך להעריכה. מאמרך/תגובתך בגלילאו היה מעניין וסביר. דיעותיי בתחומים אלו נושקים לעיתים בהיגדים מתחום פילוסופית הגשטאלט, כך שאני מנוע מלהביע דיעה נחרצת ו/או סמי-אמפירית בעניין האמור. אציין ואוסיף כי נושא זה בגרמניה נחקר במישורים ובהיבטים שונים בעשרות השנים האחרונות, ומספר נכבד של תיאוריות מונח לו על הכף. חלק מתיאוריות אלו אינן אמפיריות הלכה למעשה, וכאן כנראה טמונה הבעייה המרכזית הקשורה בנושא זה. שלך בברכה אלכסנדר מאן |
|
||||
|
||||
במקרה שלך התכוונתי יותר למטא-צורה של התגובה (חזרה על דברים שכתבת במקומות אחרים, עצם הבחירה בשם מתריס וכו'). תרבות צרכנית? נראה לי שאתה נתלה באילנות גבוהים. אחרת, מישהו מעוניין לקנות את הדומיין www.eran-belinsky.com? (סתם, הוא לא שלי) בכל מקרה, העובדה שאתה משתמש עדיין בכינוי לאחר שחשפת את שמך (אגב, גם איזי נבו ומר כסלו המקוטב) קצת תמוהה בעיני. אני הרי לא באמת יודע מי אתה באמת מעבר לשם "שי ליבנה" כך שהוא שקול מבחינה זו, רק מתריס פחות. אדרבא, השימוש בשם מתריס מגביר לדעתי את ההתעסקות בצורה ולא בתוכן, כפי שהעדתי על עצמי לפחות. |
|
||||
|
||||
למה אתה אומר שאני משתמש בכנוי? |
|
||||
|
||||
את השם איזי מקובל, למיטב ידיעתי, לכתוב כ-Izzy. במובן זה אתה כמו דפנע, שגם בשמה אני רואה סוג של כינוי. |
|
||||
|
||||
נכון, אבל מאחר וזה נשמע (לפחות לאוזן שלי) אותו דבר, אז מה זה משנה? |
|
||||
|
||||
חביב, בעיקר אם אתה רוצה להצטרף לארגון הטרנסקסואלים של מדינת בוואריה. הנקודה היא כזאת. Izzy זה בד"כ קיצור של Isaac או יצחק או איציק ואף אחד מהנ"ל אינו שמי. easy, חוץ מכך שימנע בלבול תוך שמירה על ההגיה הנכונה, גם נושא קונוטציות, שאני מוצא אותן הולמות את דמותי הוירטואלית, כמו גם את האמיתית. |
|
||||
|
||||
רגע, אז איזי זה מיחזקאל, או ששמך פשוט איזי? |
|
||||
|
||||
תלוי איך אתה מגדיר "שם". אם שם זה התוית בה אתה מציג את עצמך בפני זרים (ופגשתי תריסר כאלה בצפון קרולינה בשבוע שעבר) אז זהו שמי. אשתי קוראת לי איזי, הורי קוראים לי בד"כ איזי או איז, (ease) רוב מוחלט של חברי קוראים לי איזי, בקיצור קוראים לי איזי. ולא, לא קוראים לי ולא קראו לי מעולם יחזקאל. |
|
||||
|
||||
מהו השם שכתוב בתעודת הלידה? |
|
||||
|
||||
מר נבו היקר, האם הכנוי איזי מקורו בשם 'ישראל'? בברכה א. מאן |
|
||||
|
||||
לא ישראל ולא יחזקאל אלא יזהר, יזהר נבו. כן, ההוא. מה, בגרמניה לא שמעו עליו??? תגובה 40412 |
|
||||
|
||||
בד"כ נוהגין באייל לחזור על אותם דברים, רק כותבים אותם בצורה שונה. השיטה שלי פחות צבועה (לא, זה לא כך-כך נורא לחזור על אותם דברים. בד"כ פשוט אין ברירה). השם אינו מיועד להיות מתריס. הוא השם המזהה אותי ברחבי האינטרנט והוא מעניין לטעמי. ההתרסה היא רק תופעת לוואי, המשפיעה רק על אנשים הבוחרים להתעסק בטפל במקום בעיקר. זו לכן שיטה מצויינת להבדיל ביניהם :-) הפיסקה השניה לא מובנת לי... דיברתי על הבחירה להתעסק בריגוש הזול (המאפיין את תוכניות הבידור) במקום ב "כבד". אני לא מכיר בחובתי ובחובת מר כסלו היקר לותר על כינוי נחמד בגלל שחשפנו את הסוד הגדול... כל העניין נראה לי ילדותי להפליא ואיני מעוניין להשחית על הבלים כאלו זמן. |
|
||||
|
||||
אני איתך... :-) Xslf הבעלים הגאה של הדומיין http://www.xslf.com ושאינה מוותרת על השם הרשתי שלה, למרות שהשם בתעודת הזהות גלוי למדי גם ברשת... |
|
||||
|
||||
תודה :-) הדבר נראה לי ברור מאליו, ולכן תהיתי מה קרה לערן :-) אגב, האתר נחמד מאוד, אך המראה מטעה - יש בו הרבה יותר תוכן מהרושם שנוצר בדף הראשי. ישר-כוח ויאללה! לעבוד על מראה גרפי יותר... |
|
||||
|
||||
משעשע - לפי הנתונים ב"מבצע כמה" שלך, יש איזה שלושה אנשים שעוד מסתובבים אי שם עם אקספלורר 2. (: |
|
||||
|
||||
מדובר בשרתי פרוקסי או במנועי חיפוש® לא כדאי יותר מדי לסמוך על ה user agent שהדפדפן שולח לשרת כששרתי פרוקסי לא משבשים את הנתונים¬ באים דפדפנים כמו אופרה ו icab שכברירת מחדל ¢מתחפשים¢ לדפדפנים אחרים ©במטרה להתגבר על אתרים מטומטמים שחוסמים מי שלא מזדהה כנטסקייפ או אקספלורר¨ |
|
||||
|
||||
ומה תאמרי על תשעת האנשים שעוד משתמשים בחלונות 3.1? |
|
||||
|
||||
ויצא לי להשתמש בו לגליש כשהמחשב הרגיל היה מושבת- לא משהו נעים במיוחד. בהתחשב באחוז שלהם יחסית לשאר הגולשים, הייתי מניחה שמדובר במשהו דומה, או שוב בתוכנה אחרת השולחת מידע לא נכון אודותיה. |
|
||||
|
||||
צ''ל ''אנחנו אנושיים (חוץ מהתוכנה שכותבת את אפופידס)'' |
|
||||
|
||||
אתה עובר לאט לאט על כל הברנז'ה, הא? ליאור, מאור, מיץ פטל, ועכשיו אפופידס. מי הבא בתור? מזל שאלכסנדר מאן לא רואה את זה. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
למען האמת, הוא התלונן שכבר יומיים הוא לא מצליח להתחבר לאייל. fess up! מי ניתק את הקשר לגרמניה? |
|
||||
|
||||
די, יותר אני לא אחתור. בחיי. |
|
||||
|
||||
"גרמניה מנותקת!" |
|
||||
|
||||
על עזאם עזאם נגזרו חמש עשרה שנות מאסר - אם לא ישחררו אותו, יש לו עוד 10 שנים. |
|
||||
|
||||
על פי הכתבות בוואלה ובהארץ מאמש (1), חוששני שבקצב הזה לא יזכה עזאם לחזות ביום שחרורו. יש להזכיר את נסיונות הלינץ' מצד ההמון בזמן משפטו המבוים, וכן את הנסיון להתנקש בחייו בתמיכת הסוהרים. גורל כזה לא הייתי מייחל גם לאיילים קצוצי-הפרמשטק העצבני והמתון, הנחבאים באלמוניותם. (1): |
|
||||
|
||||
3 כותבים שונים השתמשו במילה הזו 4 פעמים במרוצת חייו של האייל, וכולם אייתו אותה לא נכון. (פרמשתק). |
|
||||
|
||||
אפרופו עזאם עזאם: האם ברור לך כי הוא לא היה מרגל ישראלי? אני לא טוען כי הוא מרגל, אך ההתנהלות של ממשלת ישראל בענינו תמוהה בעיני. נדמה לי כי רק עושים קולות של נסיונות לשחררו ולא יותר מכך. ישראל יכלה לפנות לקהילה הבינלאומית בטענות של משפט מבוים וכו'. או שאנו מסתירים דבר או שהיחסים עם מצרים כה שברירים שממשלת ישראל מקריבה את עזאם על מזבח שלמות היחסים (כלפי חוץ). |
|
||||
|
||||
שלשום נעצר מצרי שהסתנן לישראל דרך הים באילת. אפשר לערוך לו משפט ראווה, לדון אותו ל-15 שנות מאסר, ולבסוף להחליף אותו בעזאם עזאם, בלי קשר לשאלה האם עזאם עזאם הוא מרגל או לא. |
|
||||
|
||||
שלום ערן! לא הבנתי מתגובתך אם אתה מחזק את דברי או סותר אותם. הבהר ! |
|
||||
|
||||
סתם הבעתי רעיון שלא ממש בא מהמוח אלא יותר מהלב. סליחה על ה"ניצול" של תגובתך. :) |
|
||||
|
||||
סלחתי כדברך |
|
||||
|
||||
בשביל מה הם צריכים אותו ? |
|
||||
|
||||
את עזאם עזאם או את זה שהסתנן? |
|
||||
|
||||
את זה שהסתנן. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
המצרים. ו "בשביל מה ?" זה what for ו "צריכים" זה need |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
כי אנחנו מדינה דמוקרטית שגורלו של אזרח בודד חשוב לה, וגם אם אין הוא חשוב לשליטיה, יש די לחץ ציבורי שגורם לחשיבות הזאת לבוא אולי בגלל מניעים לא ישירים. |
|
||||
|
||||
ומה גורם לך לחשוב שמצרים אינה כזו? האם המצרים הפקירו אי פעם את שבוייהם להינמק בישראל? האם אם מצרייה שבנה נמצא "אצל הכופרים המנוולים הציונים ימח שמם" לא תעשה רעש ולחץ ציבורי? |
|
||||
|
||||
אני ראיתי במו עיני גויות של חילים מצריים אחרי מלחמת ששת הימים בסיני, מתוך מאות ואולי אלפי גויות שהיו שם, ולא זכרתי מאמצים שעשתה מצרים להשיבם. הם קבורים שם בחולות עד היום. |
|
||||
|
||||
לא מדובר על גוויות אלא על אדם חי, שישראל מכריזה מחר (היפותטית) כי הוא מרגל, ועורכת לו משפט ראווה בה היא מוכיחה כי הבריח בכליו דיו סתרים (נשמע מוכר?) ובכלל "עושה הרבה רעש" - מאיימת להחזיר את השגריר, לוחצת על ארה"ב שלא לספק נשק למצרים, דברים כאלו. הולך? |
|
||||
|
||||
עזאם עזאם מעולם לא היה קשור במי משרותי המודיעין של ישראל. כולם יודעים זאת. אנחנו, מוברק, האמריקאים. כולם חוץ מהעם המצרי ואולי כמה משתתפי אייל בודדים ומתעקשים אחרים. בזמנו, כששאלו אותי איך מוברק יכול להיות בטוח שעזאם אינו מרגל, עניתי שדי בכך שנתניהו שהיה אז ראש ממשלה (ושמוברק אהב לתאר אותו כבלתי אמין) אמר לו זאת. מוברק יודע יפה שנתניהו מספיק אמין כדי שאם הוא אומר לו דבר כזה זה נכון, והוא מוברק עצמו יכול להחזיק בשקט בשקר הזה, מבלי שאיש יתנפל עליו כבלתי אמין. מוברק יכול להמציא שקר כזה. אנחנו לא יכולים. איש מבחוץ לא יתיר לנו לעשות זאת. ומבית לא ימצאו די שותפי סוד שיסכימו לשמור על סוד מטופש כזה, ובצדק במקרה הזה, והדלפות יתחילו לצוץ עד שכל הסיפור הזה יקרוס ויהפוך את כל העמדה שלנו לפתטית ועלובה. |
|
||||
|
||||
בקיצור, חזרנו לחלוקת ה''טובים'' ו''רעים'', ''שקרנים'' מול ''אמינים''. יום טוב. |
|
||||
|
||||
מה אם דיראני או עוביד כאופציה לחלופי שבויים (פדיון שבויים לפני הרמאדן) ואני משער שיש גם מועמדים פלסטינאים |
|
||||
|
||||
שלושה ראשי ממשלה ושני ראשי מוסד הצהירו רשמית כי עזאם עזאם מעולם לא היה קשור לריגול מטעם ישראל. זה אמנם לא אומר שהוא לא היה מרגל. לדעתי עצם העובדה שהוא עדיין נרקב בכלא מעידה על כך שעזאם לא קשור במוסד, אחרת מזמן היו מוצאים את הדרך השקטה להביא לשחרורו. אולי באמת קיימות כוונות נסתרות מאחורי החידלון הישראלי, לי לא ידוע עליהן ממש כמוך. לעזאם נערך משפט ראווה משפיל בו עמדו חייו בסכנה. הוא עדיין נתון להתנכלויות וסכנת מוות מצד האסירים והסוהרים. הוא מנותק ממשפחתו. לדעתי יש מקום להגביר את הלחץ הדיפלומטי על מצרים בנושא. אילו היתה נורמליזציה ביחסים הייתי אומר כי על אנשי תרבות ישראלים להדיר רגליהם במופגן מאירועים עם מצרים עד לשיחרורו. בהיעדר נורמליזציה, אין להירתע מפני החזרת השגריר והקפאת המגעים הכלכליים בין המדינות, כמו גם בקשה מן הסנאט לשקול מחדש את היקף סיוע החוץ למצרים עד לשחרורו של עזאם. לדעתי האישית האדם חף מפשע, אם כי שנינו מכירים אותו בדיוק באותה המידה. |
|
||||
|
||||
פולארד גם יהודי וגם עבד עבור המוסד. את מבחן עזאם הוא עובר בהצלחה. |
|
||||
|
||||
צודק. בכלופן, פולארד הורשע במשפט צדק ונרקב בכלא על עבירותיו החמורות. עזאם הורשע במשפט ראווה ונרקב בכלא על לא עוול בכפו. עד מתי? |
|
||||
|
||||
והנה משחררים את המלחים המצריים של קארין A ושוב לא עושים עסקה להחליף אותם בעזאם עזאם. מה יהיה? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |