|
||||
|
||||
טענת שמבחינת משרד החינוך יש לה תפקיד כזה. |
|
||||
|
||||
התשובה היא כן. כל הנסיונות להבין "איך הם יכלו?" ו"מה עבר להם בראש?" הוא בדיוק אמפטי, ויש לו מטרות חינוכיות ברורות. |
|
||||
|
||||
אלה מטרות חינוכיות יכולות להיות ליחס אמפתי כלפי הנאצים? |
|
||||
|
||||
אמפטיה כמובן, בהקשר הפתיל ובכלל, במובן של "הבנה מבפנים". המטרה היא הנחלת המסקנה שלא היו להם קרניים, וזה יכול לקרות שוב, וצריך להיזהר, ולשם כך לזכור. מה שכן, אני לא ממש מצליח לחשוב על מסקנה יותר מטרידה מ"זה יכול לקרות שוב", אז אני לא מבין ממה משרד החינוך מנסה להתחמק כאן, כמו שהוצע בכלליות בתגובה 415398. |
|
||||
|
||||
איזה סוג של הסברים ניתנים במקום הקרניים? לא ראיתי איזו הצעה כללית להתחמקות בתגובה שהפנית אליה, לכן אינני יודעת במה מדובר. |
|
||||
|
||||
אתה מתכוון הסברים אמפטיים או מאקרוסקופיים? (מנסה להיזכר) הממ, תגובה 415410. |
|
||||
|
||||
אני מתכוונת להסברי אלפא או לייזר, כמובן. והתגובה ההיא היא של יהונתן, אני אינני מוסמכת להגיב עליה.:) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |