|
||||
|
||||
כתובת גרפיטי שונה מהותית משלט פרסומת (שמן הסתם עלה כסף רב). אני מתלבט בין שני הסברים: 1) הגברת רוזנבלום שכרה את השלט במבצע "שלם עבור חודש וקבל 6 שבועות". 2) לחברת השלטים לא היה קליינט אחר תקופה מסויימת, אז היא השאירה את השלט הישן. |
|
||||
|
||||
3. הגב' רוזנבלום הימרה על בחירות חוזרות. |
|
||||
|
||||
4. הגב' ר. היא גם מותג מסחרי. לא מזיק לעסקים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |