|
||||
|
||||
יחד עם מכופף הבננות, בולס השיקמים וזולל הדבלות, ניתן, ברוח הקרעפלך בשרימפס, להציע מתכונים נוספים, ולהשומע ינעם. למשל, עטלף מעושן טבול בבורשט; ניתחי דיונון בצימעס; קרפיון-שייק עם עיגולי סושי (עזבו אתכם מ- 1,100,000 קוליפרמים לגרם, והחיידק הצואתי הפתוגני, כפי שהעלו הממצאים ב"יאקימונו", "סושי בר-מזל" ומרזחי דג-נע-בחיך נוספים); כבש מרוצד בטבעות-זאב והמעדן המעודן מגוש-דן, דבלת-תאנים מעוטפת באוזן "דבר אחר". וצפרדע בדבש כבר אמרנו? זאת ברוח תועבת סעודות יום כיפור הדשנות שנהג דב"א לערוך לחבר מריעיו, כשהפילוסופיה היתה שהרהורי חרטה והכאה על-חטא אמיתיים יכולים להתרחש רק על קיבה מדושנת עונג, ולא אצל מורעב כדבעי הנושא את פניו הבלתי מגולחות ומבטו המיוסר בכמיהה לשבירת הצום. מדובר פה כמובן בכופר-להכעיס, ואל נא תייסרוני על הדרור לדמיוני, שכן את מצעד-האיכס החל דווקא האדון גולגר עם "מעדן ציפורי" שלו של עוף בחלב. וראה תגובתי "More receipes please" |
|
||||
|
||||
מדוע עוף בחלב זוכה לכינוי התרבותי "איכס"? האם אתה סולד מכל מאכל שאינו כשר1 או שהצירוף הספציפי הנ"ל גורם לך לעוויתות קיבה? 1 על פי היהדות הרבנית המודרנית כמובן. |
|
||||
|
||||
עוף ברוטב שמנת הוא מעדן, לטעמי. אבל אם כבר, אז למה לא "איחס"? |
|
||||
|
||||
מתנצל מעומק לב דווי על הקלות הבלתי נסבלת של פליטת המקלדת שהפכה את האיחס החביב/קרטני לאיכס (X) הקטלני. כנראה רק האפיפיור הוא בלתי ניתן לטעות (INFALLIBLE), אולי משום שהוא מכתיב לבישופים דרוכים ועירנים, ולא מקליד לקוראים זחוחים ומזדמנים. |
|
||||
|
||||
כפי שגויאבות מפלגות את האנושות לשני מחנות - תאבי גויאבות ומתעבי גויאבות, אין ניטראליות - הרי אני נוכח מדבריך שכך גם עוף בחלב. אנא מחל אם פגעתי בעוף-נפש, לא התכוונתי לגדום באבה את שירת הגסטרונומיה המפנקת של העוף הלבנבן ההוא. אני מצידי איני מוכן להתייסר בעונשו של זה רק משום שדבר שאינו כשר נתפס לעיתים, גם על ידי דתיים, בבחינת מזון עדנים. אגב, הדבר הנפלא המכונה kentucky fried chicken אכן מושרה במקורו גם בחלב, אך תנוח דעתם של שומרי כשרות: בעל הזיכיון בארץ ביטל את סעיף החלב, וכמעט שלא נגרע ממעוף העדנים של העוף המצטיין. דבר אחר הינו מה שמצטייר כאיוולתו השיווקית - חרף המוצר הנפלא שבידו היה כאן כשלון לא נסבל בביסוס הרשת בארץ והעניין כמעט שבק חיים. נשאר לנו רק "מעדן ציפורי" השנוי במחלוקת עזה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |