|
||||
|
||||
חסרים נאשמים יהודים שבמהלך המשפט מופיעה על ראשם כיפה וחלק מהטיעונים להקלה בעונש הם צדיקותו הרבה? איך הוא קורא לזה? מן הסתם כמו שהשיב יוסף לשטן ביום כיפור: "קודם כל זה לא הייתי אני, חוץ מזה, זה לא היה בכוונה ובכלל זה הוא התחיל ולסיכום אני מבקש את רחמי בית המשפט." גם ליוסף זה לא עזר, או כדברי השטן: "לפנינו מקרה רקוב מהשורש, הנאשם הוא חלאת המין האנושי ויש לעקור לו את כל השיניים." (כל הציטוטים הם מהזכרון בלבד) |
|
||||
|
||||
כלומר, הטענה היא בעצם שהכלב קשר את עצמו לרכב כדי לצאת לטיול? |
|
||||
|
||||
בנוגע למשפט הראשון בתגובתך, נראה לי שהצעתי מתגובה 405153 עשויה לסייע גם בעניין זה. |
|
||||
|
||||
צר לי, אך לא ירדתי לסוף דעתך. אפשר לקבל הסבר? |
|
||||
|
||||
הלוך: אנשים שהקשר היחיד בינם לבין קיום מצוות הוא חבישת כיפה כשהם מואשמים בפלילים, אולי ימנעו מלעשות כן אם ידעו כי בידי הקטגוריה\המשטרה להוכיח שאין הם מופיעים ברשומות הנימולים. חזור: אדם שהשתייכותו לעם היהודי היתה מספיק חשובה לו כדי שיבחר לעבור מילה בבגרותו, הוכיח בכך מידה לא מבוטלת של זיקה לדת ומחויבות למצוותיה (גם אם לא משתמע מזה בהכרח שהוא מקפיד לצעוד בדרך הישר). נראה לי שגם היהודים המאמינים יצאו נשכרים אם הדת תחדל מלשמש עלה תאנה (שלא לומר קרן מזבח) עבור עבריינים למיניהם. |
|
||||
|
||||
תןדה. רעיון מעניין. באופן אישי, הייתי מעדיף שדתיותו של האדם לא תהווה שיקול לחומרת העונש. |
|
||||
|
||||
יש 365 מצוות, נכון שלא כל אחד מחוייב לקיים את כולן, אבל אם סרחת ועברת, זה לא אומר שאתה צריך לבטל את הכל. למה הכוונה? מכיר את תגובות הנוסעים באוטובוס כשאיזה ילד דתי מעז לא לקום לזקנה? "העיקר יש לו כיפה". ואם הוא לא קם לזקנה, עכשיו הוא יוריד את הכיפה מהראש? אף אחד לא יצא נשכר מזה שהמילה תבוצע בגיל 17, למעט חברי "מילה רעה" ו"אף מילה". |
|
||||
|
||||
יש תרי"ג (613) מצוות, מתוכן רמ"ח (248) מצוות עשה ושס"ה (365, אולי בגלל זה התבלבלת) מצוות לא תעשה. (יש הטוענים גם שיש רמ"ח איברים ושס"ה גידים, אך יש הטוענים שלא). |
|
||||
|
||||
נכון, נכון, בגלל זה, כמובן. הממ. טעות מביכה למדי. |
|
||||
|
||||
"אף אחד לא יצא נשכר מזה שהמילה תבוצע בגיל 17, למעט חברי "מילה רעה" ו"אף מילה"." מי שייצא נשכר הם כמובן הילדים, שלא יעברו תקיפה מינית קשה וממוסדת בעודם עוללים בני שמונה ימים. |
|
||||
|
||||
מצד אחד אתה צודק, מצד שני אומרים שהמילה בגיל מבוגר היא יותר קשה, ההחלמה יותר איטית ומסובכת והפגיעה בתפקוד המיני יותר משמעותית (אין לי לינקים אבל זה זכור לי גם ממקומות אחרים וגם, נדמה לי, מהויכוחים כאן). הכי נשכרים ייצאו כנראה אלה שלא יימולו בכלל, אבל כאן יש לנו בעיה עם (כמעט) עם שלם שדורש... |
|
||||
|
||||
יש הרבה דברים נוראים שאפשר לעשות לאנשים, שהשפעותיהם יהיו חמורות פחות ככל שייעשו בגיל צעיר יותר. גם כריתת הדגדגן, לצורך העניין. יש לנו בעיה עם (כמעט) עם שלם שדורש תקיפה מינית חמורה של בניו. אני מסכים, זה לא פשוט. |
|
||||
|
||||
עם כל הכבוד, יש *קצת* הבדל בין כריתת דגדגן והסרת עורלה. כשמלו אותך (ואני משערת שמלו) לא הורידו לך חצי זין, וגם לא תפרו אותו לביצים. |
|
||||
|
||||
אפשר לעשות כריתת דגדגן מאד רפואית והומנית, ללא תפירות. לי, אישית, עשו מילה רפואית שכזו. אז, נכון, זה לא היה מחריד כמו טקס דתי, בו איזה מוהל בא אל הילד, חותך את איבר מינו ללא הרדמה, מוודא שהוקז דם ואף מוצץ את הפין הפגוע, אבל זה נראה לי מיותר ופוגעני באותה המידה. |
|
||||
|
||||
מה ההבדל בין "מוהל" ובין "איזה מוהל"? |
|
||||
|
||||
השני יותר מעליב. |
|
||||
|
||||
אני חשבתי שבמקרה שלך, כפי שתיארת, ההבדל היה בין *רופא*, לבין איזה מוהל. |
|
||||
|
||||
השני מקשה יותר להתייחס ברצינות לשאר ההודעה שלך (ואני דווקא די מסכים איתך בנושא הזה). |
|
||||
|
||||
ועדיין, אתה יכול לגמור. כשתהיה אשה שדגדגנה נכרת, לא תוכל. |
|
||||
|
||||
כריתת דגדגן מונעת לחלוטין את היכולת לגמור? קיוויתי (ושמעתי איפה שהוא?) שלא. |
|
||||
|
||||
אני קראתי שכן, אבל גם לי - לאושרי - אין התנתסות מיד ראשונה. |
|
||||
|
||||
אתה יודע, זה חלק מהמטרה במילת נשים. 80% מהנשים גומרות מהדגדגן. והאחרות שגומרות מהנרתיק עדיין מגיעות לזה עם עזרה מהדגדגן. חרף כל מה שפרויד ימ"ש הלעיט אותנו1. 1 את גומרת מהדגדגן? את נוירוטית. את *לא* גומרת מהנרתיק? את גם דפוקה. |
|
||||
|
||||
באמת? *זו* המטרה של מילת נשים? אמא'לה! חשבתי שעושים את זה כדי להיות קרובים יותר ליהדות. (לא אוהב את פרויד). |
|
||||
|
||||
ליהדות? |
|
||||
|
||||
הוא צחק. |
|
||||
|
||||
אוקיי, הבה נחדד את הבעיה. נניח שיש שבט רבעים, שם נהוג, שבהיותה של עוללה בת שמונה ימים בלבד, כורתים חלק ניכר מן הדגדגן שלה, ומוצצים משם את הדם הניגר. סביר להניח שבבגרותה תוכל לגמור אם יעשו זאת נכון. השאלה היא האם אז היה נראה לכם שמדובר בתקיפה מינית חמורה של עוללה, אם לאו. אזכיר כי בעורלה יש כמות מאד גדולה של קצות עצבים, כך שברור שכריתתה גורמת לאיבוד תחושה יחסי, אם כי, מן הסתם, אין זה מונע אורגזמה. |
|
||||
|
||||
היא לא תוכל לגמור אם אין לה את האמצעי הנדרש לזה, קרי דגדגן. בנרתיק אין מי יודע מה הרבה עצבים. יש מלא נשים שמעולם לא הגיעו לאורגזמה, ויש להן את כל הציוד הנדרש. קל וחומר נשים שחלק מציודן חסר1. ועם כל הכבוד, אין להשוות את זה לעורלתך שהוסרה. 1 ראו דו"ח הייט. זה ירחיב את השכלתכם המינית ויתן לכם תקווה לעת זקנה. |
|
||||
|
||||
הוא אמר ''חלק ניכר'', לצורך הדיון, אפשר להניח שנשאר מספיק כדי לאפשר אורגזמה. |
|
||||
|
||||
כריתת דגדגן לפי המנהג המצרי: "בעיקרון, הכריתה מהווה העלאה של הדגדן לקרבן, ומבוצעת בנערות בגילאי 9 עד 12. הגבר המנתח, בדרך כלל הגלב, חופן אפר בידיו כדי שהאצבעות לא יחליקו בשעה שהוא אוחז בדגדגן, שמותחים אותו מספר פעמים, מאחור לפנים, כדי שאפשר יהיה לחתוך אותו באבחת להב אחת..." תגובה 160710. |
|
||||
|
||||
כדי לכרות *חלק* מהדגדגן של עוללה בת שמונה ימים צריך מיקרוסקופ וסכין גילוח של גמדים. |
|
||||
|
||||
את כריתת הדגדגן אין מבצעים, בדרך כלל, בשלב הזה, אלא הרבה יותר מאוחר. |
|
||||
|
||||
אני תוה האם ה''פגיעה היותר משמעותית בתפקוד המיני'' אינה תוצאה של כך שלהם יש למה להשוות... |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |