|
||||
|
||||
כמו רוב הבעיות ההנדסיות זה כמובן אפשרי אבל יקר מאוד. מבנים חסיני פיצוצים קיימים. הבעיה - הם כבדים נורא. כפי שהצעת בעצמך, יהיה יותר זול להטיס שני מטוסים - מטוס מטען ומטוס נוסעים. אני לא בטוח שזה פתרון כל כך יקר, לפי זכרוני יש יותר קווי מטען מאשר קווי נוסעים סדירים. הבעיה תהיה בעיקר העיכוב בין הגעת הנוסע והגעת מטענו וכמובן החמרה קשה בנושא של מטענים אבודים. לעניות דעתי, הפתרון האופטימלי הוא מערך הבטחון של נתב''ג - בנית פרופיל סיכון של כל נוסע בנפרד ובדיקה מדוקדקת עד כדי פולשנית של אלו שהפרופיל שלהם הוא לא יווני-רומי. |
|
||||
|
||||
ישנם שקים המיועדים לטיסות שיכולים לספוג עליה פתאומית בלחץ ולשחרר אותו באיטיות, תוך בלימה מעשית של נזקי הפיצוץ (פרט לשאר המזוודות בשק). אני מניח שנכנסים כאן אלמנטים של איפה בדיוק היה המטען ביחס לשק ומה גודלו, אבל למטענים קטנים הבעיה פתירה. |
|
||||
|
||||
השלב הבא - במהלך הטיסה הנוסעים ישהו בשקים, בכדי שלא לסיים אותה בהם. |
|
||||
|
||||
ולדעתי, תגובה 386328 (תשובה לשאלתו של השוטה, האם יש מי שמתנגד לבדיקות דיפרנציאליות בנמלי תעופה). התפלאתי שלא קיבלתי אז התגנדויות יותר נחרצות, אולי עכשיו המעוות יתוקן. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |