|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
כרגע קראתי ב- ynet ש"חלקי הטנק הפכו לחלקי מתכת זעירים שהתפזרו ברדיוס גדול סביבו ולכן יש קושי רב לאתר את גופות החיילים". |
|
||||
|
||||
אני מאמין שהכוונה היא שיש קושי לאתר את החלקים של הנעלים הצבאיות שבהן נמצאות דיסקיות הזיהוי. אני מקווה שלא הולכים לעשות שם שידור חוזר של איסוף שרידי צוות הנגמ''ש בציר פילדלפי. |
|
||||
|
||||
הצד שלנו ראה את מצב הטנק, ויכול היה לדעת שאין בפנים אף אדם חי, בשום מצב. למה היה דחוף לשלוח כוחות חילוץ תחת אש כבדה? בחילוץ הזה נהרג עוד חייל. |
|
||||
|
||||
מאותה סיבה ששלחו פלוגת חיילים לסנן את הפודרה של ציר פילדלפי תחת אש וכנראה מאותה סיבה שבישראל של המאה ה-21 קברים של רומאים מלפני 2000 שנה יותר חשובים מהפרדה מפלסית בכניסה לעכו: קידוש המתים וזילות החיים. |
|
||||
|
||||
בתור שריונר קשיש אני מניח שהבעייתיות נמצאת דווקא בחלקים הגדולים יותר של הטנק המרוסק. מעבר לפינוי הגופות יש חשיבות לא פחותה מבחינת מערכת הבטחון לאסוף את חלקי הטנק מסיבות של בטחון שדה. דווקא החלקים הכבדים מהווים מבצע הנדסי לא פשוט בהעמסתם ופינויים, בטח ובטח תחת אש ובשטח ממוקש. |
|
||||
|
||||
זה היה מרכבה סימן 2, ללא מיגון גחון. מה עניין בטחון-שדה? אם זה היה רק עניין המתכת, היו מפילים כמה MK-83 או 84 וסוגרים עניין. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |