|
||||
|
||||
אם נבחנת בקורס הזה, סביר שגם לפניו הרקע שלך במתמטיקה ובאלגברה היה רחב בהרבה משל רוב האנשים (ובכללם מרבית הפיזיקאים, המהנדסים, מדעני מחשב, הסטטיסטיקאים ועוד רבים וטובים שאליהם כיוונתי ב-"בעלי רקע במתמטיקה ובאלגברה"). בפרט, לטעמי - אותו ניסיתי להסביר קודם - על כל אחד מהערכים להיות נגיש ברובו לרוב הקוראים (כולל תלמידי תיכון, סטודנטים בתחומים הומניים, ומבוגרים ללא רקע אקדמאי). אני סקרן לדעת: האם יש מישהו שלפני הדיון כאן לא שמע על תורת גלואה או על תורת השדות, ובעקבות קריאת הערך בויקיפדיה - מרגיש שהוא יודע כעת, בקווים כלליים, במה היא עוסקת? |
|
||||
|
||||
השאלה קצת מיותרת - נראה לי שכולם מסכימים שכרגע הערך קשה למי שלא מבין כלום בנושאים המדוברים. הטענה הייתה שאפילו זה לא הופך אותו לחסר ערך. כמובן שרצוי לנסות ולהפוך אותו לנגיש יותר (אתה מתנדב?) ואני אחזור ואזכיר שגם ערכי המתמטיקה של האנצ' העברית לא נגישים ברובם לרוב הקוראים. |
|
||||
|
||||
לשכתב ערך מתמטי שעוזי כתב? ומה אחר כך? תשלח אותי לעשות רמיקס לסימפוניה החמישית? (גם היא לא נגישה לרוב הציבור, אבל יש בכל זאת כמה הבדלים). |
|
||||
|
||||
לא לשכתב, להרחיב. עוזי כתב את החלק הטכני. הערך עדיין מחכה למישהו שיכתוב את המבוא. לכל היותר צריך למזג לתוך המבוא את שתי הפסקאות הראשונות. לדעתי הסימפוניה החמישית די נגישה. בפרט, תראה כמה פופולרית הפתיחה שלה (שתי השניות הראשונות, כלומר). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |