|
||||
|
||||
לי נראה שמוסכם גם שהשוק החופשי יכול אולי לספק תחבורה ציבורית יעילה בהיעדר פיקוח, אבל איננו יכול להבטיח שתגיע תחבורה כזו גם לאיזורים פחות אטרטיסיים. |
|
||||
|
||||
אין בעיה שהפיקוח יחייב תחזוקה ברמה קבועה של קווים לא רווחיים, כפי שקרה עם אגד. |
|
||||
|
||||
אתה אמרת, ''בהיעדר פיקוח''. |
|
||||
|
||||
והוספתי ''או'' בדיוק למקרים כאלו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |