|
||||
|
||||
בדיוק, ותודה על התוספת. אני מוצאת חן פואטי רב בצירוף "שטעייטלים" ו"שיינקין", רחוב שראשיתו בעלי מלאכה זעירים (במקביל לרחוב מרכז בעלי מלאכה, שכשמו כן היה), מרוצף חנויות אפלות וכלי עבודה מיושנים האומרים שירה ונחים בין שתיים לארבע, מורשת ישירה של בית אבא 1. 1 אבא שלך אולי! אבא שלי, כמו שאומרים, עשה בקהיר באותה העת. |
|
||||
|
||||
השאלה היא *מה* הוא עשה בקהיר באותה עת? |
|
||||
|
||||
אכן חן פואטי, ובהשראת בעל הדבר עצמו אוסיף ואגוון: אחן כן פואטי. ואף אנוכי, זאת ארשה לעצמי ואומר בצניעות אופיינית, השרתי כאן צרור ניקים שהיוו פניני חן כלילות שלמות ויופי בנוף האפרורי והחדגוני של שוטים ואלמונים. וככל שאזכורה, הרי כמה מהם: "הבוכרית הלוהטת" "הציקאדה המצקצקת" "הווזווזית המבוזבזת" "הקווקזי המקוזקז" - שבשמו פרשתי כאן תובנה חדה ומדוייקת בדבר האחידות שבין איזשהו עייסק "סמי-אנטישמי" שהופיע באחת מתגובות הקזקז, לבין סמי-בורקס. וכולם עפו בבוקר אביב נאה זה ואינם עוד, וזוהי אבידה קשה ומצערת. מה עם החירות הפואטית? הטרם הגיע שמעה לאזניכם? 1 אבא שלי לא ממש השתגע על העניין חסר המעוף הזה של שתיים-עד-ארבע. הוא דגל בסייסטה של שלושים ותשע שעות רצופות ביממה - ואני נושאת את מורשתו בגאון ובששון עד עצם היממה הזאת. |
|
||||
|
||||
את מספרת לה? לא שאני רוצה לסכסך, אבל מי, לדעתך, העיף את ההודעות ההן? |
|
||||
|
||||
הן עפו לא בגלל ז'ניה אלא בגלל ההודעה שפתחה את אותו פתיל (ולדיון מעמיק בנושא, זה לא המקום - יש דיון איילי רלוונטי, שאם יתעורר הצורך אטרח ואקשר אליו, ושם אפשר לשטוח טענות נוספות). |
|
||||
|
||||
הייתי שמחה לשמוע עוד על סמי בורקס דנן. האומנם מתחרה? |
|
||||
|
||||
מחווה לכינויים של ז'ניה. מסמ''סת - השולחת סמ''סים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |