|
||||
|
||||
הבנתי.:) עכשיו השאלה היא איך מגדירים "קצת". |
|
||||
|
||||
לא נראה לי שזאת השאלה. גם אהרון ברק ועוד מלומדים רבים לא מסכימים לדעתו של איציק בנושא, כך שנראה שהעניין אינו שייך לכמות הלימוד. |
|
||||
|
||||
קרא את מאמרו של ברק. התפלפלות מישפטית שמנסה לרבע את המעגל. הרי השיטה הדמוקרטית בנויה על מדינת כל אזרחיה. |
|
||||
|
||||
הם לא בדיוק "לא מסכימים עם דעתו של איציק": הרי עובדה שגם להם נראה שיש כאן בעיה שדורשת פתרון. כלומר - ברוחר שגם לשיטתם העניין הזה איננו מתיישב בקלות. |
|
||||
|
||||
הם בדיוק לא מסכימים. איציק טען לסתירה, הם טוענים שאפשר ליישב את הבעיה. |
|
||||
|
||||
לא כל סתירה היא פרדוקס. יש סתירות שניתנות ליישוב. |
|
||||
|
||||
סתירות לא ניתנות ליישוב. בעיות ניתנות, ואחת הדרכים לעשות זאת היא להראות שמה שנראה כסתירה היא ''סתירה לכאורה''. |
|
||||
|
||||
עד כה לא הראו את זה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |