|
||||
|
||||
אם כך, שאלת המשך: למה לא לעדכן את הערך המתאים בויקי במשפט בנוסח "כרגע האתר מושבת לצרכי שחזור הדיסק, עבודה שכנראה תסתיים בסביבת השעה 17:30"? מישהו בויקי יתעצבן מזה? |
|
||||
|
||||
יד על הלב- כשהאתר כבה, הלכת לבדוק בויקי? |
|
||||
|
||||
ואולי עדיף ללכת בדרך ויקיפדיה ולהכין עמוד כגון נאמר מה דעת הקוראים והעורכים הנכבדים? |
|
||||
|
||||
כמובן שלא, אבל אם בדיון הזה היה סעיף שאומר מה לעשות אם האתר ''לא עולה'' (טרמינולוגיה קצת משונה), סביר שהייתי זוכר. אם בדף הראשי היתה המלצה לקרוא את הדיון הזה - הרי לא כל אחד רץ לחפש עזרה כך סתם - סביר שגם הקורא הממוצע היה זוכר. |
|
||||
|
||||
לא דיון, מאמר. |
|
||||
|
||||
יש קישור לעמוד זה מכל דף באתר. לקישור קוראים "עזרה"; ראה למטה. |
|
||||
|
||||
"הרי לא כל אחד רץ לחפש עזרה כך סתם". לעניות דעתי היה רצוי לכלול בעמוד הראשי המלצה חמה ומפורשת לקרוא את התל"נ לפני השימוש. יותר תל"נ, פחות תלונות. למי שלא טורח לעשות את זה ואח"כ בא בטענות יש להשיב "FAQ you". |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |