|
||||
|
||||
"שיזכיר לחלקנו". אתה עוד שם? נו, אז תביא משהו ששמעת...0 אגב, איך זה שכמעט הכל שם זה ממדעי הטבע? אולי זה כי שאר התחומים הם בעצמם בדיחה כך שלפי דה-סוסיר לא נוצר בתוכם בידול המקנה למושג ה"בדיחה" בתוכם משמעות נפרדת? (:1 0 הנה משהו שלי, מלפני עשר שנים לפחות: מרצה לפיסיקה: נו, איך היה השיעור? מתרגל (כלומר, אני), בהתרגשות: היה ממש טוב, אפילו אני כמעט הבנתי על מה אני מדבר. מרצה חסר חוש הומור, חושב לעצמו: מה לעזאזל אני אמור לעשות עם תשובה כזו? 1 סתם, באמת סתם. |
|
||||
|
||||
מצטער, הכי טוב ששמעתי אישית זה סטודנט אוויל שצרח על המרצה "מה הקטע שלך?!" באינפי 1, אחרי שהמרצה הדגים את משפט נקודת השבת של בנך אבל לא הסביר באיזה קטע התנאים הדרושים מתקיימים (זה יותר מצחיק אם מכירים את המרצה הספציפי הזה). |
|
||||
|
||||
אני שמעתי כמה סבירים: "טעויות בחישוב, גופות ביישוב" "חבל שאין לי פה אקדח" "המצב האידיאלי הוא ש70 אחוז מהסטודנטים מבינים 70 אחוז מהחומר 70 אחוז מהזמן" "המבחנים בחדו"א בנויים כך שכל אחד יכול להוציא 70, לכם יש כל מיני טריקים להוציא 20" "אתם מושחתים של הציבליזציה"(בנסיון להסביר שהסיבה שהסטודנטים לא מבינים לוגים זה השימוש הקלוקל במחשבונים במקום בלוח לוגריתמים) סטודנטית:לא צריך להיות שם מינוס? מרצה:(מתחיל לכתוב על הלוח) תסמני מינוס, פלוס, מינוס פלוס, פלוס מינוס, אין סוף, עיגול, תציירי בית גינה יפה, מה שבא לך(ומדגים בציור). (הכל אותו מרצה) מתרגל בשעת קבלה: לא כדאי לך לבוא לתרגול ביום שלישי יש שם המון בנות טפשות ממדעי הרוח. מתרגל פותר משוואה הכוללת את האות L:אל אל אל יחזקאל, אל אל אל...(בקול רם תוך כדי כתיבה). מתרגל: (מתקשה להסביר למה לחשב ברדיאנים ולא במעלות) לא יודע למה אבל עם מעלות יש יותר טעויות. סטודנט:אז מה שאתה בעצם אומר זה שחוק מרפי משפיע יותר על מעלות? מרצה באלגברה מתחיל לדבר על מטריצות:אתם תגידו לי שזה מערכת של משוואות ואני אגיד לכם לא זה לא בהכרח מערכת זה יכול להיות כל מיני דברים, אבל אתם רגילים אז תגידו זה פתרון של משוואה ואני אגיד שזה... ואז אתם תבואו ותגידו רגע זה לא פתרון של משוואה? ואני אגיד שזה... ואתם יכולים להסתכל על זה כפתרון של משוואה אבל זה לא נכון כי למעשה... פתרון של משוואה... לא בהכרח... וכך במשך מספר דקות עד שמישהו בשורה הראשונה אמר "אני חושב שכולם הבינו". סטודנט בשיעור לפני האחרון: עוד כמה חומר נשאר? מרצה:מממ... מציג את הרשימות שלו, יש פה עוד 5 עמודים, זה דוגמה, זה לא חשוב, פה כתוב ממש קצת, 3 עמודים. בסדר? השיעור נמשך... מרצה:עוד שני עמודים! מרצה: עמוד אחרון! מרצה: מסיים משוואה ארוכה בתשובה האלגנטית1 "וזה שווה X,Y" (הקהל פותח במחיאות כפיים סוערות, צעקות הדרן וכד'). סטודנט לסטודנטית: הוא סיים להוכיח? כן. איך את יודעת? הוא הפסיק לכתוב, הוא מחייך והוא נראה מרוצה מעצמו.(והיה נותן בהם סימנים). 1 המשוואה לא הייתה מובנת לקהל, אם התשובה לא הייתה X,y כנראה שקהל הסטודנטים היה מחכה לרמיזה ממנו שהתרגיל נגמר. |
|
||||
|
||||
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |