|
||||
|
||||
לפי כתבת המשך בYNET: "יצויין כי מצרים לא משתה בעבר את המעבורת "סלאם 95" שטבעה באוקטובר 2005 וכן את המעבורת "סאלם אקספרס" שטבעה בשנת 1991 וזאת בשל העלויות הגבוהות והיעדר ציוד מתאים למשייתן ממים עמוקים." אני ממליץ להמנע משייט במעבורות מצריות, לפחות כל עוד הם לא מגלים יותר מקוריות בבחירת השמות. |
|
||||
|
||||
ממים עמוקים לא שמעתי על מישהו שמשה כלי שייט בסדר גודל כזה שאינו בעל חשיבות מיוחדת. חריג לכך הוא משיית גשר אח''י דקר שסביבו היה דייון רציני מאוד וגם הוא (הגשר) לא מתקרב בגודלו ומשקלו לקצה חרטומה של המעבורת. כלים מלחמתיים שהיו שיא התכנולוגיה לא נמשו ממים פחות עמוקים, חילות ים בכל העולם לא מושים כלים שהם בגדר קברי אחים, יש לראות את הכתבה מהערוץ השני על האימונים שערך חיל הים הישראלי על הצוללת ''שירה'' הטבועה במפרץ חייפה, כדי להבין שהדייון כאן מרוחק מהמציאות. יש עניינים בהם יש להכיר את התחום המקצועי לפני הצהרת הצהרות וזה אחד מהם |
|
||||
|
||||
ההצהרה היחידה היא שכלי שייט מצריים בשם ''סלאם'' טובעים בתדירות מדאיגה. לא היתה כאן שום התייחסות מצידי לשאלת החילוץ של כלי השייט הנ''ל. כדאי בכל עניין להבין את הנקרא לפני שמגיבים עליו. |
|
||||
|
||||
הוא כנראה קרא ''להמנע משייט'' והבין ''להמנע ממשיית'' |
|
||||
|
||||
כנראה שאת הציטוט מהעיתון הוא יחס לך |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |