|
||||
|
||||
ואם אפשר שאלה לכותב: א. מהי מדיניות המשמעת בביה"ס ואיך היית משווה אותה למקובל בישראל? |
|
||||
|
||||
לילד יש : אבא,אמא,שפע ספרים להעתיק מתוכם וכ"ו-או שסתם מדובר בילד שההתבגרות השכלית שלו מהירה. |
|
||||
|
||||
זה פשוט ילד עם תורשה וסביבה שלא צריך הרבה יותר מהם כדי לצאת עם פוטנציאל מבטיח מאוד. |
|
||||
|
||||
מהיכרות עם הנושא , בד''כ יותר סביבה מתורשה. |
|
||||
|
||||
טוב, תודה לאל - הוא התברך בשניהם. |
|
||||
|
||||
כאשר נכנסתי לראשונה לבית הספר התבקשתי לחתום על חוזה מפורט מאוד בנושא הכללים והאיסורים בבית הספר. פירטו גם על העונשים (מנזיפה ועד הרחקה למספר ימים), והחוזה עסק בהכל - מריצה במסדרונות ועד מאיסור על שימוש ומכירת סמים. בנוסף לעבירות הפיזיות הכלולות בחוזה, דובר הרבה על יחס טוב אחד לשני ועזרה לזולת. לגבי משמעת: כולם מאד מקפידים על הכללים, וזה בא לידי ביטוי במיוחד בהפסקות. בהפסקה, כמו שכתוב במאמר יש רבע שעה אוכל ורבע שעה למשחקים. המורים מאד מקפידים על כך, והם לא משחררים את התלמידים אפילו רגע לפני שחלפה הרבע-שעה הראשונה. ישנם כללים מאוד ברורים לגבי מה אפשר לעשות, וגם מתי אוספים את המשחקים (הכדורים, ציוד ההוקי שולחן וספרי הספריה של בית הספר). בעוד הרבה שיעורים המשמעת באה לידי ביטוי - אין פיטפוטים או פתקים וכו' - יש כללים מאד חדים. |
|
||||
|
||||
נשמע כאילו יש לך יותר לימודים ותחרות ומשמעת מאשר כיף של ילדים, לא נמאס לך לפעמים? |
|
||||
|
||||
תוכל לפרט קצת על הצורה שבה החוזה מתייחס ל"יחס טוב אחד לשני ועזרה לזולת"? |
|
||||
|
||||
ומאד קשוחים. איפה המרווח ? איפה החופש ?!! |
|
||||
|
||||
מה קורה עם מי שאוכל לאט ולא מספיק לסיים את האוכל בחלוף רבע שעה? (לי זה קרה הרבה...). |
|
||||
|
||||
עובר לבית ספר ישראלי יחד עם הבריונים מהאייל |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |