|
||||
|
||||
לגביך ראובן-כן אתה איתי.מהי ההגדרה של התנועה?מעבר מנק' א לנק' ב -אם לא התרחש מעבר לא הייתה תנועה ולכן חייבת להיות נק' התחלתית ,זאת אקיומה בסיסית וטריויאלית ביותר. נראה לי שאתה זורק אותי לעזאזל או שאני לא מבין אותך-אבל נעזוב את זה. קיומו של אלו\הים לא מספק פתרון כל עוד שאתה מניח שהוא כפוף לחוקים שאתה כפוף אליהם -אלו\הים אינו חלק מעולם התופעות הפיזיקליות -לא באופן שאתה מתכוון אליו .לכן אני רואה בפרדוקסים מסוג זה פרדוקסים מתעתעים. לגבי אלוהי ה'ציזבורגר'-עניין של אמונה וגם של הגות מעמיקה והתבוננות בעובדות בראש פתוח ולא בנעילה מוקדמת על פרשנות אחת. |
|
||||
|
||||
זה תומר, לא ראובן. |
|
||||
|
||||
מה שמטריד באמת זו לא הפסילה של הצ'יזבורגר בתפריט האלוהי, אלא השאלה הנותרת פתוחה באם להגיש בתוספת קטשופ בלבד או גם עם חרדל. וההולנדים, כפי הידוע לכל חובבי *ספרות זולה*, בכלל הולכים על מיונז, למרבה הזוועה. |
|
||||
|
||||
"אלו\הים אינו חלק מעולם התופעות הפיזיקליות -לא באופן שאתה מתכוון אליו .לכן אני רואה בפרדוקסים מסוג זה פרדוקסים מתעתעים." כלומר אתה טוען שאלוהים קיים. אם כך הדבר, איך אתה יודע זאת? |
|
||||
|
||||
כתבתי לך תגובה אבל אחרי חצי עמ' הבנתי שהכל לשווא-אל תאמין וזהו. |
|
||||
|
||||
"כתבתי לך תגובה אבל אחרי חצי עמ' הבנתי שהכל לשווא-אל תאמין וזהו." זה טוב ויפה, אך השאלה עומדת בהינה בין אם אני מאמין ובין אם לא. איך אתה יודע שאלוהים קיים? |
|
||||
|
||||
סליחה שאני מתפרץ, אבל איך קוראים את הסלאש במילה אלו\הים, זה מין כזה שיעול באמצע או שמותר להגיד אלהים במכה אחת ורק אסור לכתוב ככה? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |