|
||||
|
||||
נכון מאוד. ואי לכך אין כל טעם להגיד ש"כך היה בתקופה מסוימת" או ש"ודאי לשחרר את היהודים היה טוב". אם זה מה שאלוהים עשה - זה טוב. אבל אז אי אפשר לומר באותה נשימה שאתה יודע שאותה ישות של מעמד הר סיני הייתה אלוהים ולא השטן: כי הרי לא אתה מחליט מה טוב. |
|
||||
|
||||
את מתעלמת ממה שבסוגריים. |
|
||||
|
||||
נו טוב. אם אפילו את המעגל הזה אינך מזהה... |
|
||||
|
||||
אין כאן מעגל. יש כאן שני שלבים, אחד שבו אני עדיין לא מאמין באלוהים ולכן לא מזהה אותו עם הטוב אלא שופט שהוא אמנם מיטיב; והשני, אחרי שבחרתי להאמין באלוהים, ואז אני מזהה אותו עם הטוב. את מבינה שזה לא מעגלי? |
|
||||
|
||||
אי אפשר *להבין* שזה לא מעגלי: זה מעגלי. |
|
||||
|
||||
טוב, אם את פשוט אומרת שזה מעגלי, אז כנראה שזה כך. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |