|
||||
|
||||
לאור התבטאותו הפומבית האומללה של שמעון פרס לאחרונה, דומה כי הגיעה השעה שתלמידי ישראל המחוננים יידרשו לקרוא בעל-פה ובעברית צחה הרבה יותר משישה פסוקים מספר בראשית: |
|
||||
|
||||
לדעתך פרס הוא דוגמה לכשלון מערכת החינוך בארץ? |
|
||||
|
||||
פרס הוא דוגמא לכישלון. |
|
||||
|
||||
את יכולה להמשיך במשחק הפורמידה היורדת.. פרס הוא דוגמא לכשלון פרס הוא דוגמא פרס הוא פרס פר |
|
||||
|
||||
ואת יכולה לשחק במשחק הפירמידה הקלאסי. בתור התחלה שלחי לי 100 ש"ח. |
|
||||
|
||||
לדעתי, בכדי שתלמידי ישראל היקרים לכולנו לא ידרדרו למצב הרוחני המתואר של מר פרס, מומלץ לחנכם לקריאה קולחת בספר הספרים בשפת המקור העברית. |
|
||||
|
||||
לא ברור לי מה הקשר. זה כמו שתביא את ג'ורג' בוש מתפדח ולא יודע איפה נמצאת מדינה זו או אחרת ותגיד שדומה שהגיעה השעה שתלמידי ישראל המחוננים יידרשו ללמוד בעל פה את שמותיהן ומיקומן של כל המדינות בעולם, כדי שלא ידרדרו למצבו השכלי של ג'ורג' בוש. |
|
||||
|
||||
גדי, תסלח לי, אבל עם כל הכבוד המשלים שלך שוברים כאן שיא של ספר הגינס לשלהי 2005. אם כבר אז, אין כל קשר בין הדוגמה הדבילית מבוש לבין הדוגמה הדבילית של פרס. |
|
||||
|
||||
לדעתי דווקא יש קשר גדול: בשני המקרים מדובר על אנשי ציבור, פוליטיקאים, שמפגינים בורות בתחום שנלמד בבית הספר. בשני המקרים הם לא תוצר של מערכת החינוך שעליה מדברים. מה בעצם ההבדל? |
|
||||
|
||||
לא רק הרוחני, אלא גם האינטלקטואלי. למה סבא שלי, שלמד עד כיתה ז' וחודשיים בבית ספר ברומניה, עלה לארץ ולא ממש למד (פרט להמון חקלאות, וקצת עברית, ספרות עברית, תנ"ך והסטוריה של עם ישראל) מסוגל לקרוא את התנ"ך בשפת מקור ולהבין. ופרס הדגול שעלה לארץ בגיל יותר צעיר, והתחנך בבית ספר עברי הגון ובאליטה של בתי הספר החקלאיים בבן שמן לא מסוגל? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |