|
||||
|
||||
שכיום, המורים נוהגים להפסיק דיונים מעניינים שמתפתחים בכיתה, או ויכוחים על נושאים מרתקים - בטענה היבשה ביותר שניתן להעלות על הדעת - 1. המורים הגרועים, ידידיה הקרובים *יותר* של לימור לבנת היו משיבים ב: "טוב, ונמשיך." [ מנסיון ארוך של 3 שנים ארוכות ומשעממות במיוחד בתיכון ]. 2. המורים ה"טובים" וה"מעניינים" היו עונים ב: "כן, הלוואי שהיה לנו את הזמן לשבת ולשוחח על כך, אבל באמת שיש לנו עוד הרבה חומר ללמוד לבגרות..." * ולידיעתכם הכללית, אם עניינינו בנוער של היום - אני מניחה שאני נכללת בו, ולמרות זאת, קוראת כאן באייל, כבר מעל לשנה. הכללה היא לא מוצדקת כאן [ וגם בשום מקום אחר ], וגורמת לי להריח את ניחוח השטחיות מבעד למסך. |
|
||||
|
||||
כל ההאשמות שהאשמתי בהן את הנוער - מדברות על רוב (ואולי רק "אחוז ניכר" של) הנוער, כמובן, ולא על כולם. גם אני נוער (18 וחצי). אם מתחרים מי יותר אינטלקטואל על ידי פז"ם איילי, אני מנצח אותך: אני קורא כאן כבר כמעט שנתיים. |
|
||||
|
||||
אני מצטרף לתחרות: נראה לי שהפז"ם האיילי שלנו דומה, אבל אני יותר צעיר. |
|
||||
|
||||
שאני בגן חובה |
|
||||
|
||||
באיזה גיל הולכות כבשים לגן חובה? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |