|
||||
|
||||
שגית, עידן. בדוק בתקציב משרד התחברה ותמצא שם סעיף לדרכים פנימיות בישובים (דרכים עירוניות):http://www.mof.gov.il/budget2005/mainpagin.htm. תקציב הפיתוח לדרכים עירוניות הוא כ - 1.3 מיליארד ש"ח, בעוד התקציב השנתי לכל הישובים הערביים כולם בשנים האחרונות הוא כ - 60- 45 מיליון ש"ח. תקציב בסדר גודל מעין זה משקיעה, לדוגמה, העיר חדרה לבדה בשנה אחת. את המימון היא מקבלת ממשרד התחבורה, וגם מהארנונה מאזור התעשיה שלה (11 מ"ר לתושב, בהשוואה ל - 0.25 מ"ר לתושב בבאקה אלגרביה השכנה). |
|
||||
|
||||
שגית, לא קוראים לי עידן. העקרון לפיו מתוקצבות רשויות מקומיות הינו על סמך הארנונה שהן גובות, כלומר על כל שקל שהעיריה גובה ארנונה מהתושבים (או בתי העסק) היא מקבלת סכום מסויים (שאינו זכור לי בע''פ) מהשלטון המרכזי. הארנונה ביישובים ערביים נמוכה בהרבה מאשר ביישובים היהודיים, וגם רמת הגביה נמוכה בהרבה. |
|
||||
|
||||
ראשית, יותר מדי אנשים טועים בשם שלך, משמע שאתה מטעה את הציבור בכוונה. כתוב אותו בעברית. העקרון שעיר שיש בה 44000 תושבים מתוקצבת כמו כפר קטן שיש בו שלושה מפעלים- אינו הופך להיות חכם בגלל שהוא נקרא עקרון. אתה צריך לשאול את עצמך מדוע אין בערים/כפרים הערביים איזורי תעשיה. |
|
||||
|
||||
א. העקרון חכם מכיון שהוא מעודד רשויות לגבות ארנונה מהתושבים. ב. אני מציע שתשאל את ראשי הרשויות הערבים מדוע הם לא מקצים שטחים לטובת אזורי תעשיה. |
|
||||
|
||||
ב. מישהו מאפשר להם להתרחב במילימטר כדי שיהיה שם מקום לאזורי תעשייה? |
|
||||
|
||||
מישהו עוזר להם לבנות רבי קומות כדי שלא כל הקרקע יתבזבז על בנייה למגורים? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |