|
||||
|
||||
אני בהחלט רואה את עצמי נאמן לכלל זה שבידי. הבאת מובאה מדבריו של פיזיקאי בנושא על פיזיקה או אסטרונום בנושא על אסטרונומיה או חכם מחכמי ישראל בנושא יהודי -- אינם אלא הבאת דברים בשם אומרם, מפי מי שאומר אותם מנקודת ראות של מומחה שהשקיע מחייו לעניין וזכה להוקרה אנושית. מה שמעניק לדבריו משנה תוקף של אמת, יותר מכל דעה סובייקטיבית של הדיוט מהישוב (כמוני וכמוך). |
|
||||
|
||||
אתה סותר את עצמך, אבל לא משנה. בשביל שמערכת תהיה שלמה לפעמים היא חייבת להיות לא עקבית. |
|
||||
|
||||
סליחה, גדי. אבל איפה והכיצד לדעתך אני סותר את עצמי? ומה פשר המשפט הסתום השני? |
|
||||
|
||||
בקשר למשפט השני, עזוב, תאמין לי אתה לא רוצה לדעת. אם אתה בכל זאת מסתקרן תציץ בדיון על הטרחנים הכפיתיים במתמטיקה, בעיקר בתגובות המדברות על חוסר עיקביות. |
|
||||
|
||||
אני חשבתי יותר לכיוון של דיון 2396. |
|
||||
|
||||
"אין זה משנה *מי אתה*, השאלה היא רק *מה אתה אומר* ו*על סמך אילו עובדות אמפיריות*" "...אינם אלא הבאת דברים בשם אומרם, מפי מי שאומר אותם מנקודת ראות של מומחה שהשקיע מחייו לעניין וזכה להוקרה אנושית. מה שמעניק לדבריו משנה תוקף של אמת, יותר מכל דעה סובייקטיבית של הדיוט מהישוב." |
|
||||
|
||||
הדגש הוא על *על סמך אילו עובדות אמפיריות* יותר מאשר על *מי אתה*. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |