|
||||
|
||||
אתה ממשיך לשכתב את ההיסטוריה. מבית החולים נמסר בפירוש ובבירור שהמתבצרים שפכו על השוטרים סודה קאוסטית. זה שבהתחלה השוטרים במקום חשבו ש"אם זה צורב זה חומצה" וטעו בכך, לא מקטין ממעשיהם של המתנחלים או הופך את הדיווחים מבית החולים לשקרים. שים לב: המתנחלים איימו על השוטרים, היכו בהם במוטות ושפכו עליהם חומר צורב. השוטרים, בתגובה, אפילו לא ירו כדורי גומי. אף מתנחל לא נשרט. עצם העובדה שאתה מעלה את זה כאיזושהי הקבלה לאירועים שבהם נהרגו 13 אזרחים מירי חי היא בורות וברבריות. |
|
||||
|
||||
אני חייבת להודות שלמיטב זכרוני נאמר בסופו של דבר שהמתנחלים זרקו מדלל צבע. (לא שזה משנה במשהו לשורה התחתונה שלך, שבה אתה צודק לחלוטין). |
|
||||
|
||||
ככל שאני יודע המקור היחיד לסיפור על הסודה הקאוסטית הוא ידיעה בלתי רשמית ממקור בממשטרה אחרי בדיקה מעבדתית כביכול, ושני הקישורים שהובאו כאן פורסמו בערך באותו זמן והם מאותו מקור במשטרה. שום בית חולים לא דיבר על סודה קאוסטית, וככל שאני מבין בית החולים גם לא יכול לערוך בדיקות בדבר סוג החומר. הסיפור הזה דעך, ולהערכתי לא יעלה שוב במשפטים שצפויים להיערך בעתיד, משום שאין בו כל ממש. אבל אני מוצא לנכון לחזור ולהזכיר שהדיון על מה כן ומה לא נזרק ע"י המתבצרים, כבר נערך בזמנו, ואני חזרתי לעניין זה עכשיו מהיבט לגמרי אחר: אותם תלונות על שימוש באבקת כיבוי או גדר תיל שלא לצורך ע"י שוטרים, תלונות שהוחלט במחש לא לטפל בהם בגלל "חוסר עניין לציבור". לא עשיתי שום השוואה עם אירועי ההשתוללות של ערביי ישראל. על כך כתבתי מה שכתבתי מוקדם יותר. משום מה כמעט ולא הייתה שום התייחסות לעניין שהעליתי, והמשתתפים, כולל אתה, העדיפו לחזור ולטחון ויכוחים קודמים בעניין אחר, ולא להתייחס לעניין עצמו. |
|
||||
|
||||
מטבעם של דיונים להתפתח במקום שיש מחלוקת. 1 הייתי מנסח את "חוק הפתילים המיותרים" או "חוק ההתעלמות מהעיקר" או איזשהו חוק אחר שעוזי היה חושב עליו. |
|
||||
|
||||
אתה עשית את ההשוואה, במיקום התגובה שלך כאן (ולא בכתבה על ארועי ההתנתקות) ובכותרת ''ומנגד...'' |
|
||||
|
||||
אני נתקלתי בסיפור לא יפה על מח''ש בעניין סגירת חקירות שהיה ראוי שייחקרו, בנימוק בלתי מתקבל על הדעת של ''חוסר עניין לציבור'', ומצאתי לנכון להביאו, והמקום הראוי שראיתי לנכון להביאו היה בכתבה על מח''ש. לדעתי הבאת הדברים הייתה ראויה, ולא היה מקום יותר ראוי מכתבה על מח''ש, כי מדובר במחדל שלהם. הכותרת היא דברי קישור שאינם העיקר, ואולי היה אפשר לבחור בכותרת אחרת. עצם העניין שאתה חושב שאירוע שהיו בו הרוגים מצביע בהכרח על מחדל של המשטרה בגלל ההרוגים, ובגלל זה אין מקום לחקירת אירועים אחרים שלא היו בהם הרוגים, או שאין מקום להביא סיפורים על מחדלים אלה, ועצם העובדה שאתה מנצל את דבריי אלה לחזרה לויכוח ישן על כן קאוסטי לא קאוסטי, מצביעים בפרוש (קראתי שוב את דבריך וראיתי שבאופן נדיר ששכחתי משהו) על בורות וברבריות. |
|
||||
|
||||
"בורות וברבריות"? לא הגזמת קלות? |
|
||||
|
||||
ראה סוף תגובה 330118 |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
מדוע ? בסך הכל החזרתי לך בדיוק דברים שהטחת כלפיי בסוף תגובה 337479, אך ורק כדי להמחיש את חוסר העניניות וחוסר ההגינות שבהפיכת ויכוח על עניין עקרוני למלחמה אישית. |
|
||||
|
||||
אתה מתחמק בבירור ממה שעשית כאשר ביצעת (במודע, כפי שמעידה הכותרת שלך) את ההשוואה. זו בעיני טקטיקה לא מקובלת, כמו עוד טקטיקות שלך בשאר האתר. ולכן לא אמשיך אתך את הדיון. |
|
||||
|
||||
מבלי להתייחס כרגע לחלק הבלתי ראוי בדבריך כאשר הטחת בי כינויי גנאי ללא כל הצדקה וללא התגרות מצדי, דבר שלא מנומס לעשות בכל מקרה, נראה לי שבמקרה זה ישנו גם בסיס של אי הבנה שגרם לכך. אתה מציג את עמדתי כאילו אני מצדיק את עמדת מח"ש בעניין התנהגות המשטרה בקשר למהומות ערביי ישראל, ומוקיע את עמדתה בקשר לחקירת שוטרים שסרחו בעת פעולת ההתנתקות, ואת כל זה אתה מעמיס על המילה המסכנה "ומנגד" שהכנסתי לכותרת תגובתי, ומפתח מכך כל מיני תיאוריות על "טקטיקות", ועוד מעט תגיע לקונספרציות. אבל האמת היא שהתיאוריה שלך אין לה כל בסיס משום שבאמת אין לי שום דעה בקשר למסקנות מח"ש שקשורות בועדת אור. יש לי ביקורת רבה על אופן מינוי ועדת אור ועל אופן עבודתה ומסקנותיה (של ועדת אור. לא של מחש) אותה הבעתי בין השאר בתגובה 330666. לעומת זה, אין לי שום דעה בקשר לעבודתה ומסקנותיה של מח"ש בעניין זה, כי חסר לי מידע. ראיתי לנכון להביא דברים שקשורים בסגירת חקירות כנגד שוטרים שסרחו כשישנן עדויות והוכחות ישירות למעשים האלה, בנימוק של "חוסר עניין לציבור". (האם לדעתך באמת התזת אבקה ממטף כיבוי על מפגין יש בה "חוסר עניין לציבור" ?) כשאני חושב על כך עכשיו מחדש, אולי כשכתבתי "ומנגד" בא לידי ביטוי איזה רצון בתת המודע לראות בעמדת מחש המנוגדת לעמדת ועדת אור, עמדה נכונה, על ידי יצירת איזו ניגודיות, אבל כיון שכאמור אין לי עמדה בקשר לעבודתה, כוונה מודעת שהתבטאה באיזו "טקטיקה" בודאי לא הייתה. אם מצאת "טקטיקות" כאלה במקומות אחרים, אתה מוזמן להצביע עליהן באופן פרטני כדי שאוכל להתגונן. להכפיש ע"י דברים כלליים בלתי מגובים בדוגמאות, גם אני יכול לעשות, ואז בודאי תיעלב ותכעס מאד, כפי שהוכחת שאתה יכול. |
|
||||
|
||||
כדאי לדעת יותר לפני שכותבים. לשפיטה יותר עניינית של הדברים, הנה הלינקים של הסרטונים של מה שהתרחש על הגג של בית הכנסת של כפר דרום: http://www.jewish-mail.com/itamar/gush/matafim.wmv הנער שהיה זקוק לטיפול נשימתי היה סמוך למקום בו פרצו השוטרים והשפריצו את החומר המחניק מהמטפים והקשר הסיבתי בין הדברים היה ברור. הוא הורד מהגג בעזרת אלונקה ואושפז בבית חולים.http://www.jewish-mail.com/itamar/gush/neshima.wmv http://www.jewish-mail.com/itamar/gush/etzbaot.wmv http://www.jewish-mail.com/itamar/gush/konzertina.wm... שימו לב שהנערים המחזיקים במוטות ברזל כדי להפריע להתקרבותה של המכולה, שומטים אותם ברגע שהשוטרים פורצים לגג, ולא משתמשים בהם למאבק בשוטרים. |
|
||||
|
||||
הדברים כאן אינם יותר מהסחת הדעת. היכן ראו שהמיכלים שמהם התיזו השוטרים אבקה הם מיכלי כיבוי אש? זה בערך כמו לצלם שוטר הזורק רימון גז ולטעון שהוא זורק רימון רסס. יתכן והמיכלים מכילים אמצעים לפיזור הפגנות. אם השוטרים היו מתיזים על המפגינים שעל הגג גז מדמיע היתה עילה לפנות למח"ש? לא. זהו אמצעי לפיזור הפגנות ועל הגג היתה הפגנה מאד מאד לא חוקית. חבורה של פורעי חוק, שהסתננו לרצועת עזה בניגוד לחוק, מסרבים להתפנות ומתנגדים בכוח והמשטרה צריכה ללטף אותם פוצי-מוצי? איפה בלינקים "היהודיים" יש סרטים אחרים בהם זורקים על השוטרים כל מיני דברים ושוטפים אותם בנוזלים שונים? ממתי זהו בכלל משחק לגיטימי ? לרגע חשבתי שהחליטו שם לשחק בשוטרים וגנבים ושני הצדדים הם חלק ממשחק כלשהו. האבסורד וסיבוב האמת זועקים לשמים. |
|
||||
|
||||
אני תוהה למה הבהילות. למה דחוף היה לפנות את המפגינים מהגג מיד? אי אפשר היה לחכות לעוד יומיים, להגיש לכל מי שיורד בינתיים מהגג לחמניה ושוקו וזימון לבית משפט? למה לריב איתם מיד ועכשיו? אם המתנה היתה פתרון אפשרי, והשוטרים לא המתינו - יש כאן שימוש בכוח כשאמצעי אחר אפשרי. אגב, בסרטון הראשון רואים בבירור שיש מיכל כיבוי אש ביד של השוטר, אבל לא רואים שהוא משתמש בו. (ואם היו רואים אותו משתמש, כנראה שלא היו רואים על מי הוא השתמש, ואם היו רואים על מי הוא השתמש לא היו רואים שהוא נושם בדיוק ובטח לא קרה כלום) |
|
||||
|
||||
ולמה נראה לך שהמתנה של יומיים הייתה משנה את המצב בסוף אותם יומיים? |
|
||||
|
||||
נראה לי שהרוב היו יורדים מהגג לבד. ואם לא אז אפשר לחכות עוד קצת. |
|
||||
|
||||
וגם אם יתמהמה, רוד ירד... |
|
||||
|
||||
זהו מיכל אדום. האם ראית בסרטון שכתוב עליו " מיכל אבקה לכיבוי אש"? |
|
||||
|
||||
האם מישהו מהמסתערים על הגג הציג בפניך תעודת שוטר? איך אתה יודע שהם היו שוטרים? האם זיהית את המקום המצולם? אולי זה בכלל לא בגוש קטיף? (אתה מוזמן לעיין שוב בסוגריים שבתגובתי הקודמת) |
|
||||
|
||||
איך לא הבנתי את זה קודם; הצעירים מגבעות שומרון עלו לרגל לחבלי אבות בעזה- הם צאצאי הפלישתים כנראה. כל המוני השוטרים והחיילים נכנסו באופן בלתי חוקי לרצועה, וברוב חוצפתם אפילו לא התיצבו להזדהות לפני מלח הארץ שעל גג בית הכנסת. |
|
||||
|
||||
''שימו לב שהנערים המחזיקים במוטות ברזל כדי להפריע להתקרבותה של המכולה, שומטים אותם ברגע שהשוטרים פורצים לגג, ולא משתמשים בהם למאבק בשוטרים''. אכן, איפוק מרגש. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |