|
||||
|
||||
נכון שלא קראת את כל התגובות למאמר לפני שכתבת "כולכם"? |
|
||||
|
||||
המילה ''כולכם'' איננה שלב בדיון. זו התרסה כלפי עצם הדיון. לכן אין שום חשיבות מה ועל ידי מי נאמר בדיון. |
|
||||
|
||||
''האם אחד מכם שקל את המשמעות ...'' ''אני בטוח שחלק מכם לא רואה שום חשיבות...'' (ולעזאזל עם העובדות) |
|
||||
|
||||
הוא שאמרתי, ערן. הצדיק בסדום אינו רואה לנגד עיניו שמות ספציפיים כשהוא אומר -"כולכם". הדבר דומה לאנשים שבאים בטענות ל-"הם" או "אתם" בלתי מוגדרים. לא קרה לך אף פעם שמישהו בא בטענות אליך ולא אמר "אתה" אלא "אתם" למרות שעמדת מולו לבדך? |
|
||||
|
||||
בדרך כלל כשמישהו אומר לי ''אתם'' אני מבין שאין טעם להאזין לדבריו, כי הוא דמגוג. |
|
||||
|
||||
(ומשום מה שוב צץ השימוש בשמי הפרטי בטון דידקטי כטכניקת ''כאן טיעון חלש, להרים את הקול''. אני צריך להתחיל לגבות על זה כסף). |
|
||||
|
||||
לא דידקטי ולא נעליים. .בתוספת של שימך הפרטי לא היתה שום כוונה. אני פשוט צריך להתרחק ממך כמו מאש. או שאני דידקטי, או שאני עונה לא לעניין או אינני יודע מה. מכל התגובות הללו עולה איזו רגישות בלתי מוסברת; ואני חש מצדך התנשאות לא קטנה כאל אחד שאינו יודע מה הוא שח ויש לו עוד הרבה מה ללמוד. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |