|
||||
|
||||
למעשה המיסים על הדלק והרכב עולים בהרבה על ההשקעה בתשתיות הרלוונטיות. |
|
||||
|
||||
והפתרון הוא, כמובן, להוריד את המסים על הראשונים במקום להשקיע כסף באחרונים. |
|
||||
|
||||
אין באמת בעיה של תשתיות (לדעתי), אם תוקם מערכת נורמלית של תחבורה ציבורית (עם סיבסוד כבד) ויאכפו בצורה דרקונית חוקים קיימים הנותנים לה עדיפות בתנועה (נתיבים יעודיים וכד') אז יהיה מעבר מסיבי לעבר תחבורה ציבורית (כמו בלונדון לדוגמה), דבר שבתורו יוריד מאוד את העומס על הכבישים. בכל מקרה כיום אף אחד לא מסבסד את התשתיות או את התחבורה הציבורית, הראשונים מקבלים רק חלק קטן מהמיסים על הרכב והשניה לא נהנת מסובסידיות משמעותיות (אם בכלל). סתם לידע כללי, רמת המינוע בארץ היא פחות מ300 מכוניות לאלף איש, בעוד שבארה"ב היא מעל 800, ככה שיש עוד הרבה מאוד מקום לפקקים וכבישים. |
|
||||
|
||||
אני מסכים. עוד אפשרות היא לאסור על ייבוא של דלקים מזהמים לארץ. עוד כמה עשרות שנים, כשנתאושש מהתהפוכות הכלכליות והחברתיות שיווצרו כתוצאה מכך, נוכל ליסוע לנו בשקט ברכבינו הזולים, המונעים ע''י כוח אדם, מתנול או ביודיזל. |
|
||||
|
||||
כמה עשרות שנים של כאוס ופיגור כלכלי עצום בשביל לחסוך לעולם את מה שסין פולטת ביום ... הגיוני. |
|
||||
|
||||
בינתיים מה שפולטים 1.2 מליארד סינים בשבוע פולטים 300 מליון אמריקאים ב-? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |