|
||||
|
||||
''כל כך הרבה פעמים אמרת לי לומר יפה ''שלום'' לשיטה האקסיומטית במהלך הדיון הזה. בינתיים היא לא הלכה לשום מקום.'' אתה לא מדייק, אמרתי להגיד שלום לשיטה הדדוקטיבית כשיטה יחידה ליצירת מתמטיקה. |
|
||||
|
||||
ולי היה נדמה שמישהו פה אמר (וחזר ואמר) שהשיטה הדדוקטיבית הולכת למות. |
|
||||
|
||||
''ולי היה נדמה שמישהו פה אמר (וחזר ואמר) שהשיטה הדדוקטיבית הולכת למות.'' כשיטה יחידה. |
|
||||
|
||||
אז אתה רוצה להגיד לי שאתה לא פוסל את השיטה הדדוקטיבית? לא מאמין בשינוי פרדיגמה כולל? לא חושב שהשיטה הדדוקטיבית אינה יכולה להתקיים לאורך זמן? |
|
||||
|
||||
"אז אתה רוצה להגיד לי שאתה לא פוסל את השיטה הדדוקטיבית? לא מאמין בשינוי פרדיגמה כולל? לא חושב שהשיטה הדדוקטיבית אינה יכולה להתקיים לאורך זמן?" אני בעד שילוב של שיטות שונות המאפשרות נקודות מבט שונות בעת פיתוח תובנות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |