|
||||
|
||||
בקצרה, חוסר דיוק וניסוח מחוריין: הגן "למד" (עלה במקרה על הטריק של-) בהתחלה לשכפל את עצמו, בעקבות פטנט זה אפשר לדבר על האם הוא מצליח לשרוד או לא. אחר כך, (הרבה אחר כך- אחרי שהוא למד גם להשתמש במעטפת חיצונית מתוחכמת המזינה את עצמה ומיצרת אנרגיה להגנה והתקפת גנים אחרים ושוב - לשכפל את עצמו כולל המעטפת) הוא למד גם, (עלה במקרה וכ'ו וג'ו), "להטיל זרע" המורכב משילוב שלו עם גן זר (שונה קצת) סימיוזה המאפשרת לחלקיו הטובים ביותר להמשיך להשתכפל ולהתקיים הרבה מעבר לאורך ה"חיים" של כל גוף "חי" מוכר. המילה גן שימשה פה לכלל השרשרת (לגיטימי עד כמה שידוע לי) גם לחלקיו שהזכרתי אפשר לקרוא גנים, והכוונה ב"טובים שבהם" היא אלו שנפוצים יותר בעקבות הסידור החדש (רביה מינית). המילה "חיים" במרכאות מתוך כבוד ובגלל אי שיכותה לדיון. |
|
||||
|
||||
פסיכה ולוגיה בכלל- הם גם עניינים ש"הומצאו" ע"י הגנים ל"צורך" אותן ה"מטרות" (השתכפלות-קיום). מה שלא מוריד מארכן יותר משהיותה של, למשל, קלאופטרה גוש אטומים שעדיין מתקימים (ברובם?) מוריד מארכה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |