|
כל בתי הספר הגדולים מתקופת מיצרים העתיקה שבטרם החולות ועד ימנו אנו כשבתווך עוברים בתי הספר המפורסמים של אפלטון סוקרטס, אפיקטטוס, משה הקדוש, ישו הקדוש, בודהה הקדוש, מוחמד, מיסדר הטמפלרים, ועוד..כל אלו הינם ועדיין מורים את הדרך המובילה אל רצון חופשי. הובהר דרך תצפיות חסרות פניות שמצב הויתו של האדם הינו רבוי אניים, בזמנים הקדומים הם נקראו שדים, לגיון,רבים,וכ'.. במצב של רבוי אניים ישנו ערב רב של תשוקות\ רצונות קטנים הנימשכים רגעים ספורים, ובאמצעים מלכותים של הזדהות עם נושא, אנו הופכים להיות הנושא ולזה "המלומדים של העת החדשה קוראים רצון" כלומר: ככול שתזדהה יותר עים נושא תשוקתך רצונך יגדל, לדבר זה בכל בתי הספר הגדולים קראו בשמו "עבד" משום שאתה לא קיים, לצערי המלומדים החדשנים אוהבים להתפלסף וסופר להתפלסף כשרק התבוננות פשוטה על התיפקודים שדרכם האדם מתפקד ביום יום מורה מיד שרצון חופשי אפשרי רק אים אתה זוכר וער להבעתם האוטומטית של תפקודך האישים, כלומר: מישתלט מירצונך על הבעתם הבילתי רצונית של חמשת תפקודך הנמוכים, וכל מה שהמלומדים החדשניים קוראים רצון חופשי, חרות, וכל ההטפות למיניהם השיך לדמוקרטיה וכ' זאת התלוצצות המהטלת בכולם, אים מצבך הפסיכולוגי כל שלוש שניות משתנה עם כל משב רוח קל איזה רצון יש לך? לרכוש רצון אמיתי זאת שאלה של תשוקה כובשת כל לראות את עצמך לדעת את עצמך להיות עצמך ולעבוד עבודה מודעת מלווה בסבל מירצון, וזה מחייב עזרה חיצונית ממי שכבר עבר או עובר את זה, זמנו של האדם קצוב, אין זמן לפלסופים העבודה חיבת להתחיל היום.
|
|